سرپرست سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کرمانشاه:

نیروهای مسلح مظهر اقتدار کشور هستند

«محمدی» گفت: نیرو‌های مسلح مظهر اقتدار کشور و سدی محکم در برابر هجمه‌ها و تهدید‌های همیشگی دشمنان است.
کد خبر: ۴۶۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ - 01July 2021

نیروهای مسلح مظهر اقتدار کشور هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «همت محمدی» سرپرست سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کرمانشاه امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت:  نیرو‌های مسلح مظهر اقتدار کشور و سدی محکم در برابر هجمه‌ها و تهدید‌های همیشگی دشمنان است.

محمدی افزود: در این میان نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت جامعه، جایگاه ویژه و ممتازی در کشور دارد و همه سازمان‌ها و نهاد‌ها بخش عمده‌ای از امنیت ایجاد شده را مدیون ماموران خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی هستند.

وی همچنین کرمانشاه را یکی از استان‌های امن کشور خواند و گفت: با وجود مرزی بودن استان ما و تهدید‌هایی که پیرامون آن وجود دارد با اشراف اطلاعاتی بسیار خوب پلیس و دیگر نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی خوشبختانه موضوع نگران کننده وجود ندارد.

سرپرست سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان کرمانشاه از تلاش‌های سردار جاویدان رئیس پلیس استان و دیگر ماموران پلیس قدردانی و بر افزایش همدلی و وحدت موجود تاکید کرد.

اجازه ناامنی به مخلان نظم و امنیت عمومی نمی‌دهیم

سردار «علی‌اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در این نشست اظهار داشت: امروز پلیس با چشمانی بیدار و با عزمی راسخ‌تر از گذشته بر رفتار مجرمان و خصوصا اراذل و اوباش اشرافیت کامل دارد.

وی ادامه داد: پلیس کرمانشاه مقتدرانه با اشرار و اراذل برخورد و اجازه عرض اندام و ناامنی به این افراد نمی‌دهد، کما اینکه خود آن‌ها نیز به این نتیجه رسیده اند که در صورت ارتکاب جرم دیر یا زود باید تسلیم قانون شوند.

این مسئول با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، افزود: تحت هیچ شرایطی اجازه ناامنی به مخلان نظم و امنیت عمومی نمی‌دهیم و در سال جدید هم برخورد‌های قاطع تری با آن‌ها صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه طرح برخورد با اراذل و اوباش از مرداد سال گذشته وارد فاز جدیدی شد، افزود: در همین راستا و طی یک سال اخیر حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر از این افراد دستگیر شده اند.

وی همچنین از شناسایی تعدادی دیگر از اراذل و اشرار در سطح استان خبر داد و گفت: این افراد هم در صورتی که بخواهند دست از پا خطا کنند با برخورد‌های قاطعانه پلیس و دستگاه قضائی مواجه خواهند شد.

جاویدان در پایان از حداقلی بودن جرائم خشن در استان خبر داد و متذکر شد: تعامل مطلوب میان پلیس و دستگاه قضائی فضای ناامنی را برای مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ایجاد کرده و هر ۲ دستگاه بر قاطعیت برخورد با این گونه جرائم تاکید دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار