فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شرایط تحویل منزل مسکونی به کارکنان «نزاجا» آسان‌تر می‌شود

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه در راستای بهبود منزلت اجتماعی کارکنان نزاجا گام برمی‌داریم، گفت: ۲۳ هزار واحد مسکونی نزاجا در حال ساخت و تحویل‌دهی است.
کد خبر: ۴۶۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۱ - 02July 2021

۲۳ هزار واحد مسکونی نزاجا در حال ساخت و تحویل‌دهی استامیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به تاکید فرمانده معظم کل قوا بر بهبود وضعیت معیشتی کارکنان نزاجا اظهار داشت: از آنجایی که معظم‌له همواره بر منزلت و شأن اجتماعی کارکنان نیروی زمینی ارتش توجه ویژه داشته‌اند و بر بهبود وضعیت معیشتی تاکید کرده‌اند، ما نیز با حمایت و پشتیبانی رهبری عزیز موفق شدیم ۲۳ هزار واحد سازمانی را جهت ساخت و بهره‌برداری کارکنان این نیرو تمهید و برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: الحمدلله نیروی زمینی در این راه موفق بوده و تاکنون رقم قابل توجهی از این ۲۳ هزار واحد مسکونی ساخته شده است و مابقی نیز به مرور در حال احداث است و طبق نوبت در مراسمات پیش رو به کارکنان عزیز اهدا می‌شود.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه این واحد‌های سازمانی در ۲۴ شهر در حال ساخت هستند، گفت: طبق شرایط اعلامی، کارکنانی که حائز شرایط باشند در الویت تحویل منازل سازمانی قرار دارند.

امیر حیدری ادامه داد: البته برنامه‌ریزی‌ها به نحوی بوده که در آینده شرایط تحویل منازل آسان‌تر شود و ما معتقدیم هر کسی که در نیروی زمینی خدمت می‌کند، باید یک منزل سازمانی داشته باشد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار