در چهارمین جشنواره تجلیل از دست‌اندرکاران طرح‌های لبیک؛

فرمانده نیروی زمینی ارتش: نهضت احداث منازل شخصی برای کارکنان نزاجا با موفقیت در حال پیشرفت است

امیر سرتیپ حیدری گفت: احداث منازل شخصی در کنار منازل سازمانی برای کارکنان نزاجا یک تکلیف است و این نهضت با موفقیت تمام در شهر‌ها یکی پس از دیگری در حال پیشرفت است.
کد خبر: ۶۴۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷ - 24December 2023

فرمانده نیروی زمینی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در چهارمین جشنواره تجلیل از معاونان، فرماندهان و متولیان برتر طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) که با حضور فرماندهان قرارگاه‌ها در ستاد نزاجا و به صورت وبیناری در سراسر کشور برگزار شد، به اصول فرماندهی این نیرو پرداخت و اظهار داشت: ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری، سه اصل مهم در فرماندهی نیروی زمینی ارتش است و طرح‌های ۳۱گانه‌ی لبیک به‌عنوان اصول فرعی فرماندهی شمرده می‌شوند.

امیر حیدری افزود: در ارتش اسلام یک فرمانده باید در سه نقش ظاهر شود؛ اولین نقش، نقش فرمانده نظامی است که باید عزل و نصب کند، دستور جنگ صادر کند و برنامه نظامی داشته باشد. نقش دوم، نقش یک پدر در زیرمجموعه خود است و از روزی که فرمانده شد، باید به زیرمجوعه‌اش مانند فرزندش نگاه کند. نقش سوم، نقش رهبری است و یک فرمانده باید به فکر دنیا و آخرت کارکنان خود باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر حرکت رو به جلوی یگان‌ها در ساخت خانه‌های شخصی گفت: بنابر منویات مقام معظم رهبری (مد‌ظله‌العالی) هر یک از کارکنان نیروی زمینی ارتش در هنگام بازنشستگی باید صاحب یک خانه‌ی شخصی باشند، در همین راستا احداث منازل شخصی در کنار منازل سازمانی برای کارکنان نزاجا یک تکلیف است و این نهضت با موفقیت تمام در شهر‌ها یکی پس از دیگری در حال پیشرفت است.

در این آیین مجموعاً از ۳۱۳ نفر از معاونین، فرماندهان و متولیان برتر طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) در سراسر کشور تجلیل شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار