حقوق بشر، کلید واژه جنایات آمریکا/ به مناسبت روز افشای حقوق بشر آمریکایی؛

ویدیوکلیپ «دروغ بزرگ» منتشر شد

ویدیوکلیپ دروغ بزرگ شامل بیانات مهم رهبر حکیم انقلاب اسلامی به مناسبت روز افشای حقوق بشر آمریکایی، از سری تولیدات ویدیویی نشان توسط فرهنگ‌سرای ابن سینا تولید و منتشر شد.
کد خبر: ۴۶۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ - 03July 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «دروغ بزرگ» عنوان پنجاه و سومین ویدیوکلیپ از مجموعه ویدویی «نشان» است که همزمان ۱۲ تیر روز افشای حقوق بشر آمریکایی توسط فرهنگسرای ابن سینا تولید و منتشر شده است.

شعار حقوق بشر از آن دسته شعار‌های آرمانی است که می‌تواند هر فردی را در سراسر دنیا تحت تأثیر قرار دهد، حق برابری و بهره‌برداری از تمام منابع دنیا و زندگی در صلح برای تک‌تک افراد یک رؤیای سپید و یک آرزوی شیرین است که امروز برخی ابرقدرت‌ها با دادن آدرس غلط و سوءاستفاده از فطرت سعادت خواه بشری از آن به نفع منافع خود بهره می‌برند.

در این میان هر کشوری اگر برخلاف مسیر آن‌ها حرکت کند و پرچم بر زمین‌مانده عدالت را برافرازد آسیب جدی‌ای می‌بیند، آسیبی که هشت سال جنگ تحمیلی، فدا شدن ۱۷ هزار شهید در کشتار وحشیانه منافقان، حمله به پرواز شماره ۶۵۵ ایران ایر و ترور شهید سلیمانی و فخری زاده تنها بخشی از آن است.

این شماره از نشان به بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون ادعا‌های دروغین آمریکا درخصوص حقوق بشر و ضرورت افشای این ادعا‌های دروغین و همچنین به شرح جنایات آمریکا در اقصی نقاط جهان می‌پردازد.

 

 

 

مجموعه تولیدات ویدیویی «نشان» به طرح بیانات رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان جهت مشاهده سایر تولیدات نشان می‌توانند به صفحه فرهنگ‌سرای ابن‌سینا در آپارات به آدرس Farhangsara_ebne_sina مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار