مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

«موسیقی حماسی» یکی از جذاب‌ترین هنر‌ها برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس است

«واحد» گفت: موسیقی حماسی یکی از جذاب‌ترین هنر‌ها برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس است و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با علم به اهمیت این مسئله، برگزاری جشنواره‌های «سنگر» و «ترنم فتح» را در تقویم کاری خود جای داده است.
کد خبر: ۴۶۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ - 06July 2021

برگزاری جلسه هماهنگی جشنواره های «ترنم فتح» و «سنگر» در اردبیلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره‌های استانی موسیقی «ترنم فتح» و نمایش «سنگر» صبح امروز (دوشنبه) با حضور نمایندگان نیرو‌های مسلح استان اردبیل در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در این جلسه، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: هنر در انواع فاخر و اصیل خود، همیشه از بهترین ابزار‌ها برای رشد و تعالی فرهنگ جامعه بوده و در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز از روش‌های مؤثر و کارساز به‌شمار می‌رود.

وی افزود: موسیقی حماسی یکی از جذاب‌ترین هنر‌های متعهد برای ترویج ارزش‌های ناب دفاع مقدس است و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با علم به اهمیت این مسئله، برگزاری جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای و ملی «سنگر» و «ترنم فتح» را در تقویم کاری خود جای داده است و مصمم‌تر از سال‌های گذشته، آن‌ها را اجرا خواهد کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: گروه موزیک تیپ ۴۰ متحرک هجومی نزاجا در دوره قبلی جشنواره نوا‌های حماسی «ترنم فتح» توانسته بود به مرحله منطقه‌ای و گروه نمایشی یگان ویژه انتظامی استان نیز در سال قبل به مرحله کشوری راه یافته بودند که در آینده نزدیک، از این دو گروه هنری تجلیل خواهد شد.

«علی دانش» مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل نیز اظهار داشت: نیرو‌های انتظامی و نظامی استان در سال جاری با به‌کارگیری تجربیات سال‌های قبل، مصمم هستند تا آثار مطلوبی را در این دوره به جشنواره‌ها ارسال کنند.

در این جلسه نمایندگان نیرو‌های مسلح در خصوص ارائه آثار هنری مطلوب در جشنواره‌های «ترنم فتح» و «سنگر» به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار