شهید محمد سورى: زینب‌وار راه شهدا را ادامه دهید

شهید محمد سورى در وصیت‌نامه خود آورده است: خواهران! زینب‌وار راه شهدا را ادامه دهید و برادران براى احیاء دین و قرآن خدمت کنید.
کد خبر: ۴۶۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷ - 07July 2021

شهید محمد سورى: زینب‌وار راه شهدا را ادامه دهید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.   

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید محمد سورى

«بسم الله الرحمن الرحیم

شکر خدا را مى‌کنم از اینکه اجازه داد تا این حقیر روسیاه در میان بندگان خاصش باشم و خدمت ناقابلى را نسبت به کشور و دین خود انجام بدهم.

در ابتدا از همه آشنایان و دوستان خود طلب حلالیت می‌کنم انشاالله که مرا ببخشید.

پدر و مادرم عزیزم زبانم عاجز است از اینکه بخواهم از زحمت‌هاى شما قدردانى کنم؛ شما رنج زندگى و این همه زحمات را کشیدید که من آسوده باشم و خداوند اکنون من حقیر را از شما قبول کرده که در راه اسلام مقدس جهاد کنم. اگر شهید شدم از خداوند مى‌خواهم شما را بهشتى گرداند و اجازه شفاعت را به من بدهد.

از خواهران نازنینم مى‌خواهم که زینب‌وار راه شهدا را ادامه دهند و از برادران عزیزم می‌خواهم براى احیاء دین و قرآن خدمت کنند.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها