مدیر روابط عمومی بنیاد نخبگان یزد خبر داد؛

دیدار نخبگان با جانبازان سرافراز ۷۰ درصد استان یزد

«سلطانی» با بیان این‌که در مراسمی که هرساله توسط بنیاد نخبگان استان یزد برگزار می‌شود، نخبگان حوزه‌های مختلف با جانبازان سرافراز ۷۰ درصد دیدار می‌کنند، گفت: دیدار بعدی نخبگان با جانبازان ۷۰ درصد، ۲۱ تیر در مرکز توانبخشی «ثامن الائمه (ع)» یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ - 07July 2021

«حامد سلطانی» مدیر روابط عمومی بنیاد نخبگان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با بیان این‌که در مراسمی که هرساله توسط بنیاد نخبگان استان برگزار می‌شود، نخبگان حوزه‌های مختلف با جانبازان سرافراز ۷۰ درصد دیدار می‌کنند، اظهار داشت: این برنامه با هدف آشنایی نخبگان با ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جانبازان ۷۰ درصد یزد، ۲۵ نفر هستند، افزود: نخبگان در حوزه‌های مختلف حوزوی، قرآنی، هنری و علمی و سطوح مختلف دانشگاهی با این جانبازان دیدار خواهند داشت.

سلطانی ادامه داد: در این راستا، دیدار بعدی نخبگان با جانبازان ۷۰ درصد استان یزد، همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ۲۱ تیر در مرکز توانبخشی «ثامن الائمه (ع)» یزد برگزار می‌شود و از مقام والا و جانفشانی جانبازان سرافراز توسط نخبگان و رییس بنیاد نخبگان استان تجلیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به حضور در این برنامه بایستی در سامانه «سینا» نام‌نویسی کنند و آن عزیزانی که در سامانه سینا نام کاربری ندارند، با شماره ۳۸۲۶۲۰۹۰ تماس بگیرند.  

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها