مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:

خانواده‌های معظم شهدا یاوران همیشگی انقلاب هستند

رستمیان گفت: خانواده‌های معظم شهدا یاوران همیشگی انقلاب بوده و هستند و در این راه با گذشتن از بهترین هستی خود جهاد فی سبیل الله انجام دادند.
کد خبر: ۴۶۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ - 07July 2021

خانواده‌های معظم شهدا یاوران همیشگی انقلاب هستندبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز امروز به همراه جمعی از مسئولین و خادمان شهدا با حضور در منزل خانواده معظم شهیدان والامقام «یوسف و مسعود شجاعی» ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مادر گرامی شهیدان شجاعی با خانواده این دو شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کردند.

«رستمیان» در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران اظهار داشت: والدین معظم شهدا که با ایثارگری‌های خود نقش مهمی در موفقیت‌های انقلاب اسلامی داشتند، با آرمان‌های این انقلاب میثاق جاودانه بسته‌اند.

وی اذعان داشت: خانواده‌های معظم شهدا یاوران همیشگی انقلاب بوده و هستند و در این راه با گذشتن از بهترین هستی خود جهاد فی سبیل الله انجام دادند بنابراین امروز تکریم خانواده‌های معظم شهدا تکریم آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز جایگاه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را بسیار والا و ارزشمند دانست و افزود: خانواده‌های معظم شهدا از چهره‌های ماندگار نظام و انقلاب هستند و این ملت امنیت امروز کشور را مدیون این عزیزان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها