فرمانده سپاه کربلا:

۴ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در یانه‌سر بهشهر افتتاح شد

سردار «مسلمی» از افتتاح چهار پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی با اعتبار حدود یک میلیارد تومان در یانه‌سر بهشهر خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹ - 10July 2021

۴ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در یانه‌سر بهشهر افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران عصر امروز (شنبه) در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در بخش هزارجریب بهشهر در جمع خبرنگاران از بهره‌برداری چندین پروژه محرومیت‌زدایی با کمک و مشارکت مردم در این منطقه خبر داد.

وی اظهار داشت: امروز حدود ۱۵ کیلومتر جاده بین مزارع، دو طرح آبرسانی و ذخیره مخزن آب ۵۰ هزار لیتری و ۱۰۰ هزار لیتری با اعتبار حدود یک میلیارد تومان به بهره برداری رسید که حدود ۳۰۰ میلیون تومان از آورده‌های مردمی و حدود ۷۰۰ میلیون تومان نیز از اعتبار قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بوده است.

سردار مسلمی افزود: اعتقاد ما این است که مردم، ولی نعمتان ما هستند و آنچه را که در توان مجموعه سپاه است باید برای کمک به مردم هزینه بشود چراکه مردم پشتوانه اصلی نظام هستند.

فرمانده سپاه کربلا گفت: طرح‌های آبرسانی، پل روستایی، کمک به مردم برای افزایش بهره‌وری در محصولات، گیاهان دارویی، احداث جاده بین مزارع از جمله طرح‌هایی هستند که از سال ۹۶ در منطقه هزارجریب، دوهزار، پشتکوه و کیاسر به عنوان مناطق هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دست اجرا داریم.

وی مشارکت مردمی را وجه امتیاز این طرح‌ها با طرح‌های پیمانکاری دولت برشمرد که هم آورده خوبی برای نظام دارد و هم رضایتمندی مردم را به همراه دارد.

سردار مسلمی با بیان اینکه در بخش کشاورزی پایلوت‌های زیادی داشتیم و سال ۹۶ در این منطقه، گندم را در دو هکتار با مشارکت مردم زیر کشت بردیم، افزود: در سال ۹۸، ۵۰ هکتار و در سال ۹۹ حدود ۲ هزار و ۱۷ هکتار زمین را زیر کشت گندم بردیم و در سال گذشته چیزی در حدود ۱۴۰ درصد افزایش بهره وری داشتیم و در سال جاری نیز پیش بینی می‌شود، با وجود کم آبی و شدت گرما ۱۰۰ درصد بهر وری را در این محصولات داشته باشیم.

وی همچنین از کشت حدود ۵۰۰ هکتار گیاهان دارویی در این منطقه خبر داد و افزود: مشارکت مردم یکی از ملزوماتی است که در این منطقه در رسیدن به خودکفایی برخورداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار