دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع):

جامعه جهانی و غرب تشنه اخلاق و مبلغان دینی است

آیت‌الله رمضانی گیلانی با تاکید براینکه جامعه جهانی تشنه اخلاق و مبلغان دینی است، گفت: دانش دین و معنویت برای تاثیرگذاری در تبلیغ مهم است که مرحوم محمد محققی لاهیجی از آن بهره‌مند بود.
کد خبر: ۴۶۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳ - 11July 2021

جامعه جهانی و غرب تشنه اخلاق و مبلغان دینی استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیت‌الله مهدی رمضانی گیلانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در آیین رونمایی و معرفی کتاب سفیر شیعه در غرب، اظهار داشت: مرحوم محققی لاهیجانی به‌معنای واقعی یک مهاجر هدف‌مند و مهاجر الی‌الله بودند.

وی گفت: تنوع تحصیلات و جهات علمی محققی لاهیجانی ایشان را مهاجر الی‌الله و مجاهد علمی کرد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تاکید براینکه کسانی که می‌خواهند در تبلیغ موفق شوند باید حقیقت را در جان و دل مخاطب بنشانند، گفت: اگر کسی که می‌خواهد به این دو مهم برسد باید به دو ابهت بزرگ یعنی دانش دین و معنویت معارف دینی بهره‌مند شود تا اسوه و تاًثیرگذار باشد.

آیت‌الله رمضانی گیلانی تصریح کرد: دانش دین و معنویت برای تاثیرگذاری در تبلیغ مهم است که مرحوم محمد محققی لاهیجی از آن بهره‌مند بود.

وی با تاکید براینکه جامعه جهانی تشنه اخلاق است، گفت: در آیات و روایات بسیاری از قواعد اخلاق حسنه اسلامی بیان شده است که برای جامعه بشری جذاب است. امروزه دنیای غرب تشنه مبلغان دینی است که زبان‌دان و دارای ابهت علمی باشد.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها