رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

فرهنگ دفاع مقدس باعث تحرک ملت برای فتح قله‌ها خواهد شد

حجت‌الاسلام ادیانی با تأکید بر ضرورت نگارش کتاب‌های دفاع مقدس با زبانی ساده و شیوا، گفت: جنگ هشت ساله ما این ظرفیت را دارد که یک ملت را به تحرک وادارد تا تمامی قله‌ها را فتح کنند.
کد خبر: ۴۶۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ - 11July 2021

فرهنگ دفاع مقدس باعث تحرک ملت برای فتح قله‌ها خواهد شد/ کتاب‌های دفاع مقدس با زبانی ساده و شیوا نوشته شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در مراسم رونمایی از پنج عنوان کتاب خاطرات فرماندهان ناجا که عصر امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، با اشاره اینکه ائمه علیهم‌السلام مجاهدان بزرگی هستند که لحظه‌ای از جهاد در مقابله با استبداد داخلی دست نکشیدند، اظهار داشت: فصل مشترک زندگی همه اهل بیت (ع) مبارزات حاد سیاسی است.

وی ادامه داد: رزمندگان در عملیات والفجر ۸ با ایمان به خداوند و لبیک به فرمان امام خمینی (ره) به دل اروند زدند و در تاریخ ماندگار شدند.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: باید کتاب‌های دفاع مقدس را با زبان ساده و شیوا نوشت تا نسل جوان به راحتی بتواند با رخداد‌های هشت سال دفاع مقدس و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان ارتباط برقرار کند.

وی خاطرنشان کرد: جنگ هشت ساله ما این ظرفیت را دارد که یک ملت را به تحرک وادارد تا تمامی قله‌ها را فتح کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: ترویج و زنده نگه‌داشتن فرهنگ جهاد و شهادت باعث سربلندی جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار