با صدور پیامی؛

سردار «ملکی» درگذشت پدر شهیدان «شعبانی» را تسلیت گفت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان «رجبعلی و عبدالعلی شعبانی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۶۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ - 12July 2021

سردار «ملکی» درگذشت پدر شهیدان «شعبانی» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پی درگذشت حاج «محمدقلی شعبانی» پدر شهیدان «رجبعلی و عبدالعلی شعبانی» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: صلابت و شکیبایی پدران شهدا که فرزندان عزیز و بهترین سرمایه‌های زندگی‌شان را در راه رضای خدا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ امنیت و آرامش و آسایش ملت تقدیم کردند در وصف و بیان نمی‌گنجد.

درگذشت اسوه صبر و ایثار و مقاومت، حاج «محمدقلی شعبانی» پدر شهیدان والامقام «رجبعلی و عبدالعلی شعبانی» که پس از تحمل سال‌های طولانی بیماری سخت دعوت حق را لبیک گفت، موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید.

اینجانب این مصیبت وارده را به خانواده محترم شعبانی و خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهیدپرور روستای قلعه‌سر نکا تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها