فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان:

شهدا بزرگ‌ترین سرمایه اصلی نظام هستند/ ترویج فرهنگ شهادت موجب ناکامی دشمنان می‌شود

سرتیپ پاسدار «شاهوارپور» گفت: اگر فرهنگ شهادت در جامعه پررنگ و برجسته شود بی‌شک دشمنان ما ناکام خواهند ماند و امنیت ما نیز تضمین خواهد بود.
کد خبر: ۴۶۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴ - 12July 2021

کارکنان بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس باید افتخار کنند که فضا برای خدمت به شهدا فراهم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: بی شک این مسئولیت‌ها برای هیچ کس ماندگار نیست مهم این است که در دوره خدمت در نظام جمهوری اسلامی فرصتی پیدا می کنیم در راستای توان نظام اسلامی تلاش کنیم.

وی افزود: اگر در این دوره در ارایه خدمت کوتاهی کنیم همواره باید خود را سرزنش کنیم که این فرصت را از دست دادیم؛ تلاش و کار  اگر با نیت خیر باشد خداوند راضی است و هم خود فرد احساس رضایتمندی می کند که برای آخرت خود سرمایه اندوخته است.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همواره ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت است و همکاران در این مجموعه باید افتخار کنند که فضا برای خدمت به شهدا برای آنان فراهم شده است. شهدا بزرگترین  سرمایه اصلی نظام هستند که در راه نظام و ولایت به شهادت رسیدند؛ اگر فرهنگ شهادت در جامعه پررنگ و برجسته شود بی شک دشمنان ما ناکام خواهند ماند و امنیت ما نیز تضمین خواهد بود.

سردار شاهوارپور گفت: همچنین باید از توجه و حمایت سردار پاسدار کارگر به صورت ویژه قدردانی کنیم که همواره نسبت به استان خوزستان عنایت ویژه ای دارند و امور استان را به صورت متمرکز دنبال می‌کنند؛ امیر سهرابی نیز با حساسیت نسبت به مسائل حفظ آثار و زیرساخت‌های استان پیگیری می کنند که شایسته تقدیر است.

وی اظهار داشت: به هر حال زیرساخت های موجود از قبیل یادمان ها و موزه ها در شأن استان نیست چرا که خوزستان در دوران دفاع مقدس مجاهدت های فراوانی داشت که جا دارد زیرساخت‌ها را توسعه دهیم تا بتوانیم هرچه بیشتر ارزش‌های دفاع مقدس را به جامعه معرفی کنیم. با تأمین منابع و تمرکز بیشتر در استان می توانیم زیرساخت‌ها را توسعه دهیم که بی شک، موزه دفاع مقدس مجموعه تمام عیاری در سطوح ملی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار