پیام تسلیت فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پی درگذشت پدر شهیدان «شعبانی»

فرمانده سپاه کربلا و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با صدور پیام مشترکی درگذشت پدر شهیدان شعبانی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۴۶۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱ - 12July 2021

پیام تسلیت فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پی درگذشت پدر شهیدان «شعبانی»به گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با صدور پیام مشترکی درگذشت پدر شهیدان شعبانی را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: پدران شهداء که بی‌شک چشم و چراغ این مملکت هستند برای همیشه به عنوان ستاره‌های درخشان آسمان ایثار و شهادت هدایتگر جامعه در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌باشند.

خبر درگذشت مرحوم حاج«محمدقلی شعبانی» پدر شهیدان والامقام «رجبعلی و عبدالعلی شعبانی» موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.

آن پدر باایمان و باتقوا در تربیت فرزندان انقلابی و فداکار تحت تعالیم و آموزه‌های قرآن و اهل بیت علیهم السلام الگوی ماندگار و جاوید برای مردم شهیدپرور استان مازندران است.

اینجانبان فقدان آن مرحوم صبور را به بیت معزز شهیدان شعبانی و مردم قدرشناس استان مازندران به ویژه مردم شهرستان نکا تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال همنیشنی آن مرحوم با سرور و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزندان برومندش و صبر و شکیبایی برای بازماندگان و وابستگان مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار