فرمانده قرارگاه مشترک جنوب راهیان نور کشور:

میزبانی از ظرفیت راهیان نور، شناسنامه جغرافیایی خوزستان در انتقال ارزش‌هاست

سرهنگ پاسدار «زلقی» گفت: میزبانی از ظرفیت بزرگ راهیان نور شناسنامه جغرافیایی خوزستان در انتقال ارزش‌هاست.
کد خبر: ۴۶۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ - 14July 2021

میزبانی از ظرفیت بزرگ راهیان نور، شناسنامه جغرافیایی خوزستان در انتقال ارزش هاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «جانمحمد زلقی» فرمانده قرارگاه مشترک جنوب راهیان نور کشور امروز ضمن دیدار و عرض تبریک به سرهنگ «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بر همکاری همه جانبه بیشتر و بهتر در حوزه راهیان نور تاکید کرد و اظهار داشت: سرهنگ حاجتی با رویکرد اجتماعی و فرهنگی که نسبت به مسائل حوزه دفاع مقدس دارند، می توانند منشا تحولات خوب و تاثیرگذاری در بحث راهیان نور باشند.

وی ضمن تشکر از تلاش های سردار یوسفی برای سرهنگ حاجتی‌ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان آرزوی توفیق کرد و افزود: میزبانی از ظرفیت بزرگ راهیان نور شناسنامه جغرافیایی خوزستان در انتقال ارزش‌هاست.

در ادامه این نشست‌ سرهنگ حاجتی به نگاه نوین فرهنگی و تاثیرگذار در امر راهیان نور اشاره کرد و گفت: رویکرد ما باید نسبت به زائران راهیان نور به گونه ای باشد که هر کس در این وادی پا گذاشت، راوی جوان و موثری برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس باشد.

در پایان این دیدار بر ادامه همکاری همه جانبه جهت ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و تلاش برای میزبانی شایسته خوزستان از کاروان های راهیان نور بعد از بحران ویروس کرونا تاکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار