وزیر دفاع عراق در دیدار با سردار دهقان:

ایران و عراق یک کشور واحد هستند/ به شدت به کمک‌های جمهوری اسلامی نیازمندیم

وزیر دفاع عراق با تشکر و قدردانی از کمک‌های جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ما به شدت به حمایت و کمک‌های جمهوری اسلامی ایران به ویژه در این برهه حساس نیازمندیم و امیدواریم بتوانیم با اشتراک مساعی با ایران بر دشمنان ملت عراق پیروز شویم.
کد خبر: ۴۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ - 18May 2015

ایران و عراق یک کشور واحد هستند/ به شدت به کمک‌های جمهوری اسلامی نیازمندیم

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، پس از انجام مراسم استقبال رسمی از سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط خالد متعب یاسین العبیدی وزیر دفاع جمهوری عراق، نخستین دور مذاکرات وزرای دفاع دو کشور برگزار شد.

در این دیدار خالد متعب یاسین العبیدی وزیر دفاع جمهوری عراق طی سخنانی با ابراز خرسندی از سفر سردار دهقان به عراق گفت: امیدواریم این سفر پر از خیر و برکت برای ایران و عراق باشد و منجر به گسترش روابط بیش از پیش دو کشور گردد.

وزیر دفاع عراق تصریح کرد: ایران و عراق یک کشور واحد هستند و روابط آنها فراتر از مرزهای جغرافیایی است.

العبیدی با تشریح چالشهای پیش روی عراق گفت: به طور حتم توسعه همکاریهای دو کشور ما را در غلبه براین چالشها توانمند و موفق خواهد کرد.

وی با تشکر و قدردانی از کمکهای جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ما به شدت به حمایت و کمکهای جمهوری اسلامی ایران به ویژه در این برهه حساس نیازمندیم و امیدواریم بتوانیم با اشتراک مساعی با ایران بر دشمنان ملت عراق پیروز شویم.

العبیدی با تبیین آخرین تحولات میدانی عراق در نبرد با تروریستها گفت: با وحدت، انسجام داخلی، جانفشانی نیروهای مسلح و ملت عراق اجازه نخواهیم داد تروریستها به اهداف شومشان نائل شوند و معتقدیم پیروزی نهایی از آن ملت عراق است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار