یادداشت/ سعید شهرابی فراهانی

جریان نفوذ در لباس خیرخواه ملت/ ایجاد خیریه قلابی روش گروهک منافقین برای جذب منابع مالی

گروهک منفور منافقین اخیرا نشستی را برگزار کرد که نخست وزیر اسلوونی به صورت مجازی در آن شرکت کرد؛ این جریان نفاق سال‌هاست که ید طولانی در نفوذ در بخش‌های مختلف کشور دارد که باید مراقب اقدامات و تحرکات آنها بود.
کد خبر: ۴۶۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳ - 14July 2021

رابطه مستقیم نفاق و نفوذگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس - سعید شهرابی فراهانی؛ گروهک منافقین در جریان هشت سال جنگ تحمیلی صدام علیه ایران با همکاری با ارتش متخاصم بعث عملا وارد دشمنی آشکار با ملت ایران شدند. این گروهک در جریان جنگ تحمیلی اقدام به تشکیل بازویی نظامی موسوم به «ارتش آزادی‌بخش ملی ایران» کرد و در کنار ارتش عراق در جنگ بر ضد ایران، مشارکت کرد. با وجود گذشت نزدیک به ۴۰ سال همچنان منافقین در حال مهندسی عملیات علیه ملت ایران هستند.

اخیرا هم نشستی را به صورت مجازی در اروپا برگزار کردند که در آن یانس یانشا نخست وزیر اسلونی که نزد ملت ایران منفور است حضور داشته و باعث شده سوابق منفی این سیاستمدار اروپائی مورد توجه اصحاب اندیشه و فکر در ایران قرار گیرد.

برگزاری این نشست نشانگر عطش سیری‌ناپذیر منافقین برای پول و عقده‌های ضدایرانی است که به ریاکاری شرم‌آور غربی دامن زده و در همین راستا برخی سیاستمداران اروپایی در آن شرکت کردند.

سازمان رو به زوال منافقین پس از خروج (به تعبیر رساتر اخراج) از عراق و افول توان عملیاتی خود؛ بر عملیات روانی-رسانه‌ای متمرکز شده و در کنار شگردهای سنتی جمع‌آوری اطلاعات؛ با بیش فعالی عناصر از کارافتاده عملیاتی در محیط شبکه‌های اجتماعی به جنگ روانی علیه مردم مبادرت کرده تا از مواهب خوش‌خدمتی به دشمنان ملت ایران و البته ادامه فعالیت خائنانه خود برخوردار شوند.

گردهمایی سالانه منافقین و تحرکات ادعایی سازمان مورد اشاره، بیش از آن که نشانه ای از قدرت‌نمایی این گروهک در برابر مردم و نظام اسلامی ایران باشد، بیانگر عمق کینه‌جویی کشورهای حامی سازمان نفاق و سرویس های اطلاعاتی آنان در مقطع کنونی است که نسبت به تأمین مالی و تجهیز این فرقه منحوس از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند تا از این امکان و ابزار برای فشارهای امنیتی بر ایران بهره برداری نمایند. کیست که نداند اگر این کمک های دست و دلبازانه نباشد؛ بقای چنین سازمان جنایت کاری طی مدتی کوتاه تبدیل به فنای ابدی می شود.

اگرچه در چهارچوب اقدامات و تدابیر اطلاعاتی؛ دست کم گرفتن هرگونه تهدید من جمله فرقه نفاق، از عقلانیت و درایت به دور است، در مقابل نیز بزرگنمایی مخاطرات دسته چندم و احتساب آن به عنوان تهدید راهبردی، آثار نامطلوبی خواهد داشت. سازمان پلید منافقین همواره می کوشد خود را قطب اصلی اپوزسیون برانداز و تنها عنصر موثر در مقابله با ملت و دولت ایران جا بزند و بر همین اساس به هر خفّت و ذلّتی تن می دهد تا این انگاره خود را بر سایر اضلاع اپوزسیون و حامیان مالی آنان (امریکا، صهیونیست ها، سلطنت سعودی و ..) اثبات کند. همین موضوع ریسک پذیری سازمان برای انجام دستورات سرویس های اطلاعاتی-امنیتی خصم را افزایش می دهد.

یکی از اجزای این پازل، همان جریان نفوذی است که در لباس خیرخواه ملت و با رخنه در بدنه تصمیم گیری و اجرایی نظام به حیات مخفیانه خود ادامه می دهد و از این منظر کارکردی مشابه گروهک منافقین دارد که به انگیزه ها و توجیهات مختلفی در خدمت بدخواهان ملّت ایران قرار گرفته اند.

در مقابل صف آرایی پیدا و پنهان بدخواهان ایران و اسلام؛ جامعه اطلاعاتی هوشیار، هوشمند، مجهز و متشکل از عناصر مومن، نخبه و زبده‌ای قرار دارد که بارها در نبرد اطلاعاتی و امنیتی - حتی تن به تن - حریفان را مقهور و منکوب کرده است. با تداوم مسیر شهدای نهضت مقاومت و علی‌رغم پیچیدگی فتنه‌های پیش‌رو که از خباثت متراکم و مضاعف دشمنان قسم خورده نشئت می گیرد و همچنین از طریق ممّحض شدن جامعه اطلاعاتی در دوره جدید و دولت سیزدهم با بهره‌گیری از عقبه ایمان و اراده‌های پولادین، بدنه کارشناسی خوش‌فکر و کوشا و هم‌افزایی و یکدلی؛ قطعاً پیروزی‌های شیرینی در انتظار مردم، نظام اسلامی و دوستان ایشان در محور مقاومت خواهد بود.

هیچ برآورد مشخصی در خصوص منابع تامین هزینه‌های این گروهک وجود ندارد. به دلیل ماهیت تروریستی این گروهک افراد و کشورهایی که به آنها کمک مالی می کنند هرگز به این کار اعتراف نکرده اند و علی رغم صرف میلیون ها دلار در ماه توسط این گروه، تامین کننده های این هزینه ها، هیچ وقت هویت خود را آشکار نمی کنند.

سردمداران این گروهک مدعی هستند که اغلب درآمدهای این گروه از طریق پرداخت حق عضویت توسط اعضای آن تامین می‌شود اما نگاهی به گزارش رسانه‌های غربی خلاف این را می‌گوید. گفته می شود ایجاد تشکل‌های خیریه قلابی یکی از راه‌های این گروهک برای جذب منابع مالی است.

در این شرایط باید مراقب جریان نفوذ که حرکتی خزنده و تعویض نو به نوی افراد، ابزار، امکانات و زمین بازی در پی گیج کردن و بازی دادن مدافعان امنیت و آرامش مردم دارند بود. اما از سنّت الهی که بر رسوایی بدخواهان استوار است، غافل مانده!

گمنامان امنیت و اقتدار در زمان و جایی که جریان نفوذ حتی گمان آن به مخیله اش راه ندارد؛ از دستاورد‌های خون به ناحق ریخته شهدای این خاک و حق مردم مظلوم آن صیانت خواهد کرد، زیرا وعده خدا حق است!

در این بین باید به موضوع نفوذ توجه ویژه‌ای کرد؛ چرا که این نفوذ در طول سال‌های گذشته در بخش‌های مختلف توانسته ضربات جبران‌ناپذیری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کند؛ لذا نباید نفوذ را انکار کرد و برای مقابله با آن برنامه‌ای نداشت.

در شرایط جاری، خبرگان امر و مطلعین مسائل راهبردی به خوبی می‌توانند رد پای دام گستران جریان نفوذ را تشخیص دهند؛ جریانی که شبانه روز برای تضعیف ارکان انقلاب اسلامی و حکومت برآمده ازمجاهدت‌های شهدای نهضت اسلام و دفاع مقدس و دفاع از حرم و وطن؛ خود را به آب و اتش می‌زند تا مسیر حرکت کشور را در گام دوم انقلاب به کلی منحرف کرده و تغییر نظام را بر اساس عارضه «پوکی استخوان» رقم بزند.

انتهای پیام/361

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار