مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

استمرار و اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت مختص به هیچ زمان و مکانی نیست

«پورحسن» با بیان اینکه پاسداری از فرهنگ غنی ایثار و تبیین آن در بنیاد شهید به‌عنوان یک اصل مهم قلمداد می‌شود، گفت: استمرار و اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت از عظمت بالایی برخوردار است که مختص به هیچ زمان و مکانی نیست و نخواهد بود.
کد خبر: ۴۶۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ - 14July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «عباس پورحسن» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، در همایش «پیام‌آوران ایثار» که امروز (چهارشنبه) با حضور جمعی از رزمندگان دفاع مقدس و جبهه مقاومت در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: پیام‌آوران ایثار هم‌سنگران شهدا و ایثارگران هستند و به‌عنوان گنجینه‌ای از اتفاقات و معارف دفاع مقدس، ارزش‌های والای انقلاب را حفظ و به نسل‌های آتی انتقال می‌دهند.

وی با بیان اینکه پاسداری از فرهنگ غنی ایثار و تبیین آن در بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان یک اصل مهم قلمداد می‌شود، افزود: استمرار و اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت از عظمت بالایی برخوردار است که مختص به هیچ زمان و مکانی نیست و نخواهد بود.

پورحسن با بیان اینکه پیام‌آوران ایثار طرحی نو در راستای ترویج فرهنگ شهادت و دلاوری‌های مردان خدا به جوانان کشور‌های اسلامی است، عنوان کرد: پیام‌آوران ایثار کسانی هستند که به عینه رخداد‌های دوران هشت سال دفاع مقدس را درک کرده‌اند و بهترین افراد برای انتقال فرهنگ جهاد و ایثار در جامعه به شمار می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون بایستی با دقت در مقوله مخاطب‌شناسی، به‌دنبال مخاطبین نسل سوم و چهارم انقلاب باشیم که جنگ را درک نکرده‌اند، تا آن حماسه عظیم و جان‌فشانی‌ها به فراموشی سپرده نشود.

پورحسن گفت: امروز با توجه به شرایط موجود، قرار گرفتن در سنگر تبلیغ برای انقلاب اسلامی از هر زمان دیگری مهم‌تر و سخت‌تر است؛ زیرا هجمه‌های بزرگی علیه اصول و اعتقادات کشورمان جریان دارد و سرمایه‌های اجتماعی ما در معرض انواع تهدیدات هستند و در چنین وضعیتی، پیام‌آوران و راویان ایثار وظیفه سنگینی جهت مقابله با این هجمه‌ها بر عهده دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه شیوه بیان مطالب باید به‌گونه‌ای باشد که تأثیر مثبت و گیرایی بالایی داشته باشد، بیان کرد: بهره‌گیری مناسب و مطلوب از توانمندی‌های افراد، تعیین اولویت‌ها، قرار گرفتن افراد در برنامه زمان‌بندی، شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی افراد، طرح‌های آموزشی با هدف افزایش توانمندی افراد در نحوه سخنرانی و ارتباط مؤثر و نیز آموزش‌های بصیرت‌افزایی و تغذیه فکری و نظری، می‌تواند این طرح را هدفمند سازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار