رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران:

سیاست حراست بنیاد شهید بر سه اصل هدایت، صیانت و حمایت استوار است

«زینبی» سیاست کاری مجموعه حراست را بر سه اصل هدایت، صیانت و حمایت استوار دانست و گفت: لازم است بنیاد شهید با اضافه کردن نیروهای جوان و آموزش دیده به سمت چابکی حرکت کند.
کد خبر: ۴۶۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ - 14July 2021

سیاست مرکز حراست بنیاد شهید بر سه اصل هدایت، صیانت و حمایت استبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «علی زینبی» رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در نشست شورای اداری اداره کل بنیاد شهید استان البرز که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، سیاست کاری مجموعه حراست را بر سه اصل هدایت، صیانت و حمایت استوار دانست و اظهار داشت: در اصل صیانت که مجموعه کارکنان را شامل می‌شود اساس کار پیشگیری از خطا و اشتباه است.

وی کارکنان را سرمایه‌های بنیاد شهید دانست و عنوان کرد: اوج صیانت از یک کارمند زمانی است که برای او مشکلی پیش‌آمده باشد و این یعنی تأمین و نگهداری از نیرو به‌عنوان سرمایه یک مجموعه که در این میان وظیفه بنیاد شهید دوچندان است.

رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: حمایت همه‌جانبه از مدیران در تأئید صلاحیت‌ها نیز در دستور کار قرار دارد؛ ممکن است نیرویی در بخشی تأئید صلاحیت نشود که می‌توان از وی در بخش‌های دیگر استفاده کرد. نباید مدیر را از تصمیم‌گیری خارج کنیم، باید اهتمام داشته باشیم تا با مدیران و کارکنان برخورد حذفی صورت نگیرد.

زینبی تأکید کرد: حراست باید در رأس امور ادارات کل استان‌ها و با آنان هماهنگ باشد؛ افرادی که در طول کار با مشکلاتی مواجه می‌شوند نیاز به هدایت و راهنمایی دارند تا ضمن استفاده بهینه، نیرو از مجموعه خارج نشود. باید تابلوهای هدایتگری را در بنیاد افزایش داد. هدایت صحیح موجب افزایش راندمان کاری و حفظ نیرو خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بحث حمایت نیز اصل بر حمایت همه‌جانبه از ایثارگران است، گفت: ما علاوه بر حراست مجموعه بنیاد شهید، حراست ایثارگران نیز هستیم. امروز وظیفه ‌داریم با همکاری یکدیگر ضمن ایجاد رضایتمندی، مشکلات ایثارگران را نیز حل کنیم. ایثارگران به‌خصوص والدین شهدا ظرفیتی ویژه هستند که باید در این فرصت کوتاهی که خدا به‌عنوان خادم این عزیزان به ما داده است بهره لازم را ببریم و گامی برای آخرت خود برداریم.

رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد شهید را در بحث تکریم ارباب‌رجوع پیشرو دانست و بیان داشت: تکریم فقط مختص ایثارگران نیست بلکه مدیران باید کارکنان مجموعه را نیز تکریم کنند؛ مدیران آینه کارکنان خود هستند و در این راستا از آنان الگو می‌گیرند. باید از تمامی ظرفیت‌ها در راستای خدمت به ایثارگران استفاده کرد. این هنر و تلاش یک مجموعه است که بتواند با بسیج تمامی امکانات به ایثارگران خدمت و رضایت آنان را جلب کند.

زینبی با تأکید بر لزوم رفتار متواضعانه با ایثارگران افزود: کار در بنیاد شهید زمانی مقبول و ارزشمند است که با خوش‌رویی و تکریم همراه باشد. لازم است بنیاد شهید با اضافه کردن نیروهای جوان و آموزش دیده به سمت چابکی حرکت کند. نیروهای آموزش دیده باید در راستای اهداف این مجموعه گام بردارند. در بحث آموزش کارکنان نیز باید بتوان از ظرفیت‌های داخلی برای آموزش بهره برد.

وی با اشاره به مشکلات حوزه اشتغال متذکر شد: امروز اشتغال یکی از مهم‌ترین موضوعات و چالش‌هایی است که ایثارگران با آن مواجه هستند. مشکل اشتغال را می‌توان با هم‌افزایی و ارتباط مؤثر با دستگاه‌های اجرایی حل کرد. بنیاد شهید افضل نهادهاست و تمامی دستگاه‌ها در راستای خدمت به ایثارگران کمک‌حال این مجموعه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار