مدیرعامل بنیاد علمی، فرهنگی تعزیه و همایش‌هاى آیینی خبر داد؛

عضویت مدیرکل اوقاف استان تهران در هیئت امناى بنیاد علمى فرهنگى تعزیه و همایش‌هاى آیینى کشور

محمدباقر گفت: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران به عضویت هیئت امنای بنیاد علمی، فرهنگی تعزیه و همایش‌های آئینی کشور درآمد.
کد خبر: ۴۶۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵ - 15July 2021

عضویت مدیرکل اوقاف استان تهران در هیئت امناى بنیاد علمى فرهنگى تعزیه و همایش‌هاى آیینى کشورحسن محمد‌باقر مدیرعامل بنیاد علمی، فرهنگی تعزیه و همایش‌هاى آیینى در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس با اعلام خبر عضویت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران در هیئت امنای بنیاد علمی، فرهنگی تعزیه و همایش‌های آئینی کشور، اظهار داشت: در راستای روند سیاستگذاری این بنیاد و استفاده از آراء و نظرات کارشناسان خبره در عرصه مدیریت فرهنگی شهری، مجتبى عبداللهى مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران به عنوان عضو جدید هیئت امنای بنیاد علمی، فرهنگی تعزیه و همایش‌هاى آیینى کشور منصوب شد. 

وی ادامه داد: با توجه به حُسن نظر و مساعدت‌هاى اوقاف و امور خیریه استان تهران در طول روند احیای فعالیت‌های مذهبى و پرداختن به هنر فاخر تعزیه و شبیه‌خوانی و سایر مراسمات آئینی، اطمینان داریم که نظرات کارشناسی و هدفمند عضو جدید هیئت امنای بنیاد در رسیدن به افق متعالی که این بنیاد از ابتدا شکل‌گیری به دنبال آن بوده و همانا اعتلای بیش از پیش هنر فاخر تعزیه و آئین‌های نمایشی ایرانی است، مثمر ثمر خواهد بود. 

مدیرعامل بنیاد علمی، فرهنگی تعزیه و همایش‌هاى آیینى تصریح کرد: همچنین با رأی اکثریت اعضای هیئت امنای این بنیاد مجتبى عبداللهى به سمت نایب رییس هیات امنا انتخاب شد. 

محمد باقر با اشاره به حضور مجتبى عبداللهى به عنوان چهره‌اى فرهیخته، اخلاق مدار، جهادى و پر تلاش جهت به منصه رساندن اهداف عالى بنیاد اظهار امیدوارى کرد.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار