رئیس سازمان بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه کربلای مازندران:

پرداختن به توسعه زیرساخت‌های صنعت برق، اجرای عینی پدافند غیرعامل است

سرهنگ «شعبانی» گفت: در فریضه جهاد کبیر، پرداختن به توسعه زیرساخت‌های صنعت برق، اجرای عینی پدافند غیرعامل است که در این دوره مغفول مانده است.
کد خبر: ۴۶۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷ - 15July 2021

پرداختن به توسعه زیرساخت‌های صنعت برق، اجرای عینی پدافند غیرعامل استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «مجید شعبانی» رئیس سازمان بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه کربلای مازندران امروز در دیدار با «سیدکاظم حسینی کارنامی» سرپرست شرکت توزیع برق استان اظهار داشت: در فریضه جهاد کبیر، پرداختن به توسعه زیرساخت‌های صنعت برق، اجرای عینی پدافند غیرعامل است که در این دوره مغفول مانده است.

وی افزود: نارضایتی‌های مردمی مربوط به روز‌های ۱۴و ۱۵ تیر، عمده مربوط به عدم برنامه ریزی مناسب در زمانبندی قطعی‌های مکرر برق و عدم اطلاع رسانی شهروندان عزیز بود.

شعبانی ادامه داد: عدم بارش‌های سال گذشته در میزان تولید برق نیروگاه‌های آبی و گرمای شدید این ایام که توسط کارشناسان هواشناسی پیش گویی کردند، این کاهش تولید و افزایش مصرف قابلیت پیش بینی را داشت و یکی از وظایف مدیران و مسئولین در تمامی سطوح آینده نگری و برنامه ریزی در شرایط بحران و حوادث است که در این میان اجرای دقیق پدافند غیرعامل راهگشاست.

این مسئول از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان خدوم و زحمتکش برق در طول سال مخصوصا در این ایام که با روحیه جهادی و بسیجی به مردم شریف و فهیم استان خدمت رسانی صادقانه انجام می‌دهند تشکر و قدردانی کرد و گفت: در شرایط کنونی تهدیدات و مشکلات به وجود آمده توسط تحریم‌های دشمن و بی‌تدبیری‌های داخلی، ارائه خدمت هرچه بهتر به مردم بهترین اقدام مجاهدانه در راستای انجام عملی فریضه جهاد کبیر است.

شعبانی افزود: نقش بسیج در عرصه‌های زیر به عنوان همکاری و تعامل با وزارت نیرو و شرکت توانیر که از گذشته هم بوده است ادامه خواهد یافت.

این مسئول اجرای طرح شهید عباسپور را در راستای گفتمان سازی و تبلیغ اصلاح الگوی مصرف انرژی عنوان کرد و گفت: همچنین روشنگری چهره به چهره که تمامی فرماندهان ادارات به عنوان سفیران انرژی مشغول فعالیت هستند و عرصه نظارتی و دیده بانی در شناسایی شبکه‌های متخلف (همانند رمز ارز‌های غیرمجاز) و فعالیت گشت‌های اطلاعاتی و عملیاتی از جمله اقدامات بسیج بود.

«سیدکاظم حسینی کارنامی» سرپرست شرکت توزیع برق استان مازندران نیز گفت: اتفاقات گذشته و ایجاد شرایط کنونی منبعث از اقدامات کشوری و سیاستگذاری‌های بالادستی است.

وی افزود: تنها راه برون رفت از شرایط کنونی کاهش مصرف برق است که در این خصوص به همکاری اصناف و بازار، واحد‌های صنعتی و عموم مردم نیازمند است که جا دارد از تمامی مشترکینی که همراهی می‌نمایند سپاسگزاری نمایم.

حسینی کارنامی ادامه داد: مرکز دیس پاچینگ به صورت شبانه روزی و شیفتی در تمامی ایام هم پیگیری گزارش‌ها و شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۲۱ و هم کنترل کل استان، مناطق و محلاتی که افزایش مصرف دارند به مرکز آمار و تحلیل لحظه‌ای جهت برنامه ریزی‌های روزانه ارائه می‌دهد.

وی افزود: هم کارکنان این سازمان با روحیه جهادی و بسیجی در صحنه هستند و هم راه حل‌های ارائه شده توسط بسیج در تمامی عرصه‌های تخصصی و عمومی، مورد نیاز این سازمان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار