امام جمعه موقت دزفول:

شورای نگهبان یکی از دستاوردهای نظام است

حجت‌الاسلام «بیگدلی» گفت: شورای نگهبان یکی از دستاوردهای نظام است که کلیت و جایگاه آن باید محترم شمرده شود، فراهم کردن و تمهیدات انتخابات که با نظارت شورای نگهبان انجام می‌شود از جمله زحمات این شوراست که قابل تقدیر است.
کد خبر: ۴۶۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴ - 16July 2021

شورای نگهبان یکی از دستاوردهای نظام استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «مرتضی بیگدلی» امام جمعه موقت دزفول امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول با تاکید بر لزوم برخورد با هنجارشکنی برخی افراد در اماکن تفریحی این شهر اظهار داشت: باید با اقتدار با این ناهنجاری ها و افرادی که قانون را رعایت نمی کنند برخورد شود.

وی افزود: آسیب دیگری که  در این خصوص وارد است این است که نباید تمام مسوولیت برخورد را بر عهده یک نفر یا ارگان خاص گذاشت، همه باید برای ساماندهی اوضاع سهیم باشند چرا که در برخی موارد خدماتی که توسط نیروهای پلیس و ستاد امر به معروف و نهی از منکر ارائه می شود در این وضعیت و شرایط گم می شود.

حجت الاسلام بیگدلی در بخش دیگری از خطبه های امروز دزفول هفتم ذی الحجه شهادت امام باقر (ع) و ۲۵ تیرماه آغاز هفته بهزیستی و تامین اجتماعی را گرامداشت و گفت: بهزیستی یک نهاد پرثمر است که نگاهش رفع نیازهای افراد مستمند است، سایر افراد نیز باید در کمک رسانی به دردمندان، مستمندان و گره گشایی از زندگی آنها اقدام کنند.

امام جمعه موقت دزفول سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان را نیز گرامی داشت و متذکر شد: شورای نگهبان یکی از دستاوردهای نظام است که کلیت و جایگاه آن باید محترم شمرده شود، فراهم کردن و تمهیدات انتخابات که با نظارت شورای نگهبان انجام می شود از جمله زحمات این شوراست که قابل تقدیر است.

وی همچنین ضمن گرامیداشت ۲۷ تیرماه سالروز تاسیس نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی نهادی مثمر با چهره هایی ایثارگر است که با نثار جانشان امنیت را برای مردم به ارمغان می آورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار