نماینده ولی فقیه در مازندران:

شورای نگهبان چهره‌ گمنام نظام جمهوری اسلامی است

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: شورای نگهبان یکی از چهره‌های گمنام نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۴۶۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸ - 16July 2021

شورای نگهبان چهره‌ گمنام نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اظهار داشت: برخی یا خادمان گمنام هستند یا خائنان گمنام! البته گمنامی از راه درست چیز بدی نیست، افراد وارسته همچون اولیای خدا سعی می‌کنند مردم از مراتب و مقام معنوی آن‌ها خبر نداشته باشند و خودشان را گمنام معرفی می‌کنند.

وی افزود: کسانی می‌خواهند خادمان راستین را به گمنامی بکشانند، در راس آن‌ها علی (ع) یک خادم مظلوم گمنام است و اگر کسانی با سیاست‌هایی در جهت گمنام‌سازی علی (ع) حرکت نمی‌کردند امروز دنیا چه عظمتی از علی (ع) را شاهد بود؟

محمدی لائینی گفت: واقعه غدیر از مهمترین وقایع تاریخ اسلامی است که فرهنگ سازی برای ترویج پیام این واقعه عظیم باید جدی گرفته شود.

امام جمعه ساری افزود: شهیدان مظلوم بزرگواری همچون بهشتی هم گمنام بودند و امروز نیز مرحوم علامه مصباح هم گمنام است که هنوز هم کسانی با نیش بیان و قلم، این چهره دلسوز فرهیخته خدمت‌گزار و سردار حوزه قلم و اندیشه و دفاع معرفت دینی را تخریب می‌کنند.

وی ادامه داد: شورای نگهبان هم یکی از همین چهره‌های گمنام است، خائنان گمنام چقدر بر علیه این شورا شایعه ساختند، چون می‌بینند که یک فیلتری است که به حق تائید یا رد صلاحیت می‌کند و نمی‌گذارد هر کسی وارد بدنه نظام شود.

محمدی لائینی تصریح کرد: باید بدانیم که نهاد شورای نگهبان یک نهاد خدمتگزار است؛ البته اینکه خدمت کنند به معنای این نیست که بی‌عیب و نقص باشند ممکن است اشتباهاتی داشته باشند، اما به مراتب تعهد و دلسوزی آن‌ها روشن و دقتشان بیشتر از سایر دستگاه هاست.

امام جمعه ساری عنوان کرد: کشتگان گمنام هم داریم که در طول تاریخ کشته شدند و علتش هم معلوم نیست، همین کانادایی که امروز سردمدار تعارض و تقابل با جمهوری اسلامی است هزاران نفر از کودکان بومی را در گور‌های دسته جمعی دفن کردند؛ این بی انصافی و نقض حقوق بشر بوده است، عملکرد استکبار در رابطه با سیاه پوستان و رنگین‌پوستان، افغانستان، سوریه و فلسطین ببینید.

وی اظهار داشت: این‌ها ظالمانی هستند که، چون امپراطوری رسانه‌ای دارند خودشان را توجیه می‌کنند، این‌ها ظالمان گمنام هستند! و اگر به مردم دنیا بگوئیم که این‌ها چطور جنایت می‌کنند و از جنایات ضد حقوق بشری استکبار باخبر شوند؛ شعار مرگ بر آمریکا جهانی خواهد شد.

امام جمعه ساری بیان کرد: سنت خداوند این است که جریان انقلاب جهانی مستضعفین بر علیه مستکبرین را شاهد باشیم ان شاء الله خداوند موعود جهانی را خواهد فرستاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار