مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خبر داد؛

امدادرسانی هلال احمر کرمان در ۲۱ روستای سیل‌زده/ مفقود شدن ۵ نفر در سیل کرمان

فلاح گفت: پس از جاری شدن سیل در استان کرمان عملیات ارزیابی، رهاسازی خودروهای گرفتار در آب و تخلیه آب منازل و معابر در ۲۱ روستای سیل‌زده انجام شد.
کد خبر: ۴۶۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴ - 17July 2021

امدادرسانی هلال احمر کرمان در ۲۱ روستای سیل زده/ مفقود شدن ۵ نفر در سیل کرمانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «رضا فلاح» مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان با اشاره به وقع سیل در این استان اظهار داشت: با شروع بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل بلافاصله ۵۲ نیروی امدادی در قالب ۱۴ تیم جمعیت هلال احمر برای عملیات امداد و نجات به مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های بافت، بردسیر، رابر، راور، سیرجان، زرند، راین و ماهان اعزام شدند. تاکنون عملیات ارزیابی، رهاسازی خوردهای گرفتار در آب، تخلیه آب منازل و معابر در ۲۱ روستا به مدت چهار ساعت انجام شده است.

وی گفت: ۱۳ خودروی کمک‌دار و آمبولانس در این عملیات ها بکارگیری شدند و عملیات امدادرسانی در روستاها و مناطق شهر درگیر سیل همچنان ادامه دارد.

فلاح افزود: همه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان تا پایان فعالیت سامانه بارشی در استان در حالت آماده‌باش هستند.

گم شدن ۵ نفر در سیل کرمان/ پیکر یکی از مفقودین پیدا شد
مدیرعامل هلال احمر کرمان گفت: در دومین روز از امدادرسانی به مناطق سیل‌زده و انجام عملیات جست و جوی مفقودین سیل، پیکر یکی از مفقودین سیل حوالی سد بافت توسط امدادگران هلال احمر پیدا شد.

وی افزود: صبح امروز چهار تیم امداد و نجات و آنست (سگ‌های زنده‌یاب) از مرکز استان و شهرستان سیرجان به شهرستان بافت اعزام شده و جست و جو برای پیدا کردن چهار مفقودی دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۳۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار