مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

غیرت و همیت ایرانی در دفاع از مرز و بوم در جنگ تحمیلی به جهانیان عرضه شد

سردار «باباخانی» گفت: دوران ۸ ساله دفاع مقدس صحنه رشادت‌ها و ایثار مردم عزیز کشورمان بود و غیرت و همیت ایرانی را در دفاع از مرز و بوم کشور به جهانیان عرضه کرد.
کد خبر: ۴۶۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ - 17July 2021

غیرت و همیت ایرانی در دفاع از مرز و بوم در دفاع مقدس  به جهانیان عرضه شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتيپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در دیدار با فرمانده آموزشگاه شهید رجایی مرزبانی ناجا با بیان اینکه درس آشنایی با دفاع مقدس جهت آگاهی از رشادت‌ها و دستاورد‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: به همین منظور در نظر داریم با همکاری آموزشگاه شهید رجایی این دو واحد درس در دوره‌های آموزشی فراگیران و پایوران آموزشگاه ارایه و تدریس شود.

سردار باباخانی گفت: دوران 8 ساله دفاع مقدس صحنه رشادت ها و ایثار مردم عزیز کشورمان بود، که غیرت و همیت ایرانی را در دفاع از مرز و بوم کشور به جهانیان عرضه کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت حفظ میراث گران­بهای دفاع مقدس، بيان داشت: انتقال تجارب و فرهنگ این دوران به نسل جوان وظیفه ای بر دوش تمامی دست اندرکاران و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: در صورتی که این فرهنگ به جوانان کشور منتقل شود و فرهنگ ایثار در بین نسل های آتی نهادینه شود، در تمامی عرصه ها می تواند دستاوردهای چشمگیری را برای میهن عزیزمان به همراه داشته باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  استان کرمانشاه با اشاره به تدریس دو واحد درسی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان، گفت: این دو واحد درسی توسط اساتیدی که از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مجوز‌های لازم را اخذ کرده‌اند، تدریس می‌شود.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه بیش از ۵۰  استاد دارای مجوز تدریس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در استان هستند، یادآور شد: مجوز‌های تدریس تعدادی از اساتید نیز در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار