فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال:

داشتن روحیه شهادت‌طلبی از خصوصیات اصلی کارکنان ارتش است

امیر سرتیپ دوم تجدد گفت: معنویت و داشتن روحیه شهادت‌طلبی از خصوصیات اصلی کارکنان ارتش است که باعث شده ارتش جمهوری اسلامی ایران متمایز از سایر نیرو‌های نظامی دنیا باشد.
کد خبر: ۴۶۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ - 17July 2021

داشتن روحیه شهادت طلبی از خصوصیات اصلی کارکنان ارتش استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «علی اکبر عباسی تجدد» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال نیروی پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان این یگان، مشاهده رشد و ارتقای کارکنان را یکی از زیباترین لحظات دوران خدمت یک فرمانده دانست و اظهار داشت: ارتش با داشتن رزمندگانی، مؤمن، متعهد و بابصیرت، نقش مهمی در تأمین امنیت کشور ایفا کرده و در طول سال‌ها، پویایی، آمادگی و صلابت خود را بالا برده و با حضور مقتدرانه خود در عرصه‌های گوناگون، همیشه همراه و در خدمت ملت بوده است.

وی با اشاره به تحقق عملی شعار «ارتش فدای ملت» افزود: معنویت و داشتن روحیه شهادت‌طلبی از خصوصیات کارکنان ارتش است که باعث شده ارتش جمهوری اسلامی ایران متمایز از سایر نیرو‌های نظامی دنیا باشد و با اقداماتی هم که همواره در شرایط بحرانی و حوادث غیر مترقبه انجام داده، از محبوبیت بسیار بالایی نزدم محبوب مردم عزیز، برخوردار است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال اظهار داشت: کارکنان و مسئولین مجرب باید تجارب خود را در اختیار کارکنان جوان‌تر قرار دهند و کارکنان جوان نیز باید ضمن فراگیری تجارب پیشکسوتان، علم خود را هم به‌روز کنند.

امیر عباسی تجدد با بیان اینکه اقتدار و صلابت ارتش در درجه نخست در معنویت و مکتبی بودن آن است، تصریح کرد: در قانون اساسی کشور نیز اشاره شده که ارتش ما یک ارتش مکتبی، مردم‌مدار و ولایی است.

وی وجود فرماندهان لایق، شایسته، کاردان، متعهد، دلسوز و دغدغه‌مند نسبت به نظام جمهوری اسلامی را عاملی دیگر در قدرت و صلابت ارتش جمهوری اسلامی دانست و گفت: دلیل دیگر قدرت و صلابت ارتش تجهیزات نظامی و پیشرفت‌های شگرف و قابل توجه آن در تمام حوزه‌های نظامی است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال با بیان اینکه قدرت و پیشرفت‌های نظامی ارتش و نیرو‌های مسلح لرزه بر هیمنه استکبار انداخته است، عنوان کرد: امروز دشمنان ما از پیشرفت‌های نظامی ارتش و نیرو‌های مسلح متحیر و انگشت به دهان مانده‌اند که چگونه در شرایط تحریم توانسته‌ایم به چنین دستاورد‌ها و پیشرفت‌هایی دست یابیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار