بازدید امیر «رحیم‌زاده» از گروه پدافند هوایی شیراز

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) صبح امروز از گروه پدافند هوایی شیراز بازدید کرد.
کد خبر: ۴۷۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ - 23September 2021

امیر سرتیپ رحیم‌زاده از پدافند هوایی شیراز بازدید کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با حضور در گروه پدافند هوایی شیراز از آمادگی دفاعی و قسمت‌های مختلف این گروه پدافندی بازدید کرد.

امیر رحیم‌زاده در ادامه با حضور در جمع کارکنان بازنشسته و ایثارگران این گروه پدافندی اظهار داشت: تجربیات، تخصص، حس وطن پرستی، میهن دوستی و عشق و علاقه به کاری که شما عزیزان پیشکسوت داشتید لازم است به نسل بعدی منتقل شود.

وی افزود: شما پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دوران دفاع مقدس با همین عشق و علاقه‌ای که به وطن داشتید توانستید دشمنان این مرز و بوم را مایوس و شکست دهید.

امیر رحیم‌زاده خاطرنشان کرد: درسی که جوانان و نسل بعدی باید امروز از گذشتگان یاد بگیرند درس تلاش، عمل کوشش و دلسوزی است که همه این موارد برکاتی بود که ما از شما و قدیمی‌ها داریم.

در ادامه، امیر رحیم‌زاده در جلسه‌ای که با حضور فرماندهان پدافند ارتش و سپاه انجام شد، گفت: ما وظیفه داریم که در کارهایمان نهایت تلاش و کوشش و دقت را داشته باشیم.

وی افزود: یکی از وظایف مهم ما ظرفیت داشتن، صبر، حوصله و سعه صدر در برخورد با زیر مجموعه است.

امیر رحیم‌زاده با بیان اینکه همه در برابر وظایف و کارهایمان مسئول و جوابگو هستیم، افزود: قبل از اینکه محاسبه شویم خودمان را محاسبه کنیم و مراقب و مواظب کار‌های محوله باشیم و از این مسئولیت‌پذیری شانه خالی نکیم.

بنابر این گزارش، امیر سرتیپ رحیم‌زاده در ادامه این بازدید با خانواده یکی از شهدای پدافند هوایی شیراز دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها