مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

حرم شهدای گمنام بیله‌سوار تا پایان مرداد به بهره‌برداری می‌رسد

«واحد» گفت: حرم سه شهید گمنام بوستان تپه تاریخی «نرگس» شهرستان مرزی بیله‌سوار مغان تا پایان مرداد به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۴۶۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴ - 17July 2021

حرم شهدای گمنام بیله سوار تا پایان مرداد ماه به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، قبل از ظهر امروز (شنبه) جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان مرزی بیله‌سوار مغان در محل سالن جلسات شهید «یوسف پیرانه» فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام «جابر عزیزی» امام جمعه، «حسن قبادی» فرماندار و سرهنگ پاسدار «یوسف اختری» فرمانده سپاه شهرستان بیله‌سوار و دیگر اعضای هیئت امنا برگزار شد، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ضمن انتقاد از تأخیر در تکمیل و بهره‌برداری از حرم سه شهید گمنام تپه نرگس شهرستان مرزی بیله‌سوار گفت: مسئولین استانی و شهرستانی با توجه به اهمیت معنوی مسئله، تصمیم گرفته اند با وحدت و هم‌دلی و با استفاده از تمام توان دولتی و خیرین ایثار و شهادت شهرستان بیله‌سوار تا پایان مردادماه سال جاری حرم این شهدای عزیز را تکمیل و جهت بهره‌برداری در اختیار مردم شهرستان قرار دهند.

واحد افزود: شهرستان مرزی بیله‌سوار مغان با داشتن پیشینه تاریخی درخشان در حفاظت و حراست از مرزهای میهن اسلامی، مزار شهدای سوم شهریور 1320 را چون نگین و مدالی پر افتخار در دل خود جای داده است و در دوران دفاع مقدس نیز با تقدیم 137 شهید گرانقدر ارزش‌های خود را به نمایش گذاشته است و وجود حرم شهدای گمنام این شهر برگی دیگر در صفحات افتخار بیله‌سوار است.

در ادامه جلسه حجت الاسلام «جابر عزیزی» امام جمعه بیله‌سوار از تبدیل شدن حرم شهدای گمنام تپه نرگس بیله سوار به پایگاه فرهنگی و معنوی این شهر مرزی سخن گفت و اظهار داشت: اقدام و عمل راه چاره خروج عملیات احداث و تکمیل حرم شهدای گمنام این شهر از رکود و تعطیلی است که مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با پی‌گیری‌های مستمر و درخواست و برپایی جلسات هیئت امنا و برطرف کردن موانع موجود نقش کلیدی در این امر مبارک دارد.

«حسن قبادی» فرماندار و سرهنگ پاسدار «یوسف اختری» فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیله‌سوار نیز طی سخنان جداگانه‌ای بر انجام یک کار جهادی و همت مضاعف در یک ماه آتی و بهره‌برداری از حرم شهدای گمنام تا پایان مرداد ماه تأکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار