مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:

فرهنگ ایثار و شهادت، هویت و اصالت انقلاب اسلامی است

«رستمیان» فرهنگ ایثار و شهادت را هویت و اصالت انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی تا به امروز با تکیه‌ بر فرهنگ ایثار و شهادت پیروز بوده است.
کد خبر: ۴۶۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ - 19July 2021

فرهنگ ایثار و شهادت، هویت و اصالت انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در دیدار با سردار «حیدرنیا» فرمانده سپاه این استان، فرهنگ ایثار و شهادت را هویت و اصالت انقلاب دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی تا به امروز با تکیه‌ بر فرهنگ ایثار و شهادت در تمامی عرصه‌ها عزتمندانه موفق و پیروز بوده است.

وی عنوان کرد: امروز ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ضروریات جامعه است که باید بدان اهتمام داشته باشیم که بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها در این راه امری ضروری به شمار می‌رود. امروز یکی از مهم‌ترین وظایف ما حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

رستمیان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه ذاتی بنیاد شهید دانست و گفت: این مجموعه نهادی فرهنگی و خدمتگزار است که علاوه بر خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، متولی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز هست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تأکید کرد: انتظار بنیاد شهید از مسئولین همکاری و همیاری در این مسیر است تا بتوانیم نسل امروز و آینده کشور را با این فرهنگ عظیم آشنا کنیم. همچنین باید قدردان و خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشیم و آن‌ها را تکریم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار