روایت صریح از پشت پرده مافیای کنکور در «به اضافه مستند»

مستند «سد در سد» در برنامه به اضافه مستند نمایش داده شده و پشت پرده مافیای کنکور افشا می‌شود.
کد خبر: ۴۶۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹ - 19July 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سی و ششمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «سد در سد» به کارگردانی محمدجواد رئیسی روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

مستند «سد در سد» نگاهی متفاوت به زیرلایه‌های پدیده مهمی به نام «کنکور» است که در سالیان اخیر حواشی زیادی را تجربه کرده است. این مستند تلاش کرده با روایتی شفاف از پشت پرده مافیای کنکور، گردش مالی گسترده موسسات مرتبط با آن و فشار‌هایی که به دانش‌آموزان وارد می‌شود، به آسیب‌شناسی این پدیده مهم پرداخته و راه‌حلی برای برون رفت از این مشکلات سیستم آموزشی کشور ارائه دهد.

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور مرتضی کاظمی و ریحانه نادری‌نژاد از کارشناسان حوزه آموزش، سیاستگذاری و اقتصاد آموزشی برگزار می‌شود و درباره برگزاری کنکور و حواشی آن بحث و بررسی می‌کنند. این قسمت از برنامه، روز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روز‌های چهارشنبه ۳۰ تیر ساعت ۸:۳۰ و جمعه ۱ مرداد ساعت ۱۵ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستند‌های دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس با آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار