مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان:

کنگره شهدا می‌تواند باعث هویت‌سازی و ایجاد سبک زندگی صحیح شود

صدیقی گفت: کنگره شهدا اگر به درستی اتفاق بیفتد می‌تواند باعث تحول و رشد در نظام آموزش و پرورش و همچنین باعث هویت سازی و ایجاد سبک زندگی درست شود.
کد خبر: ۴۶۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ - 21July 2021

کنگره شهدا می‌تواند باعث هویت سازی و ایجاد سبک زندگی صحیح شودبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، جلسه دبیرخانه استانی کنگره شهدای دانشجو معلم با حضور «سجاد صدیقی» مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور برگزار شد.

صدیقی در این جلسه با اشاره به مقام والای شهدا و ارزشمندی کار کنگره شهدای دانشجو معلم، اظهار داشت: برای اثربخش بودن کار کنگره، ابتدا باید به الگوسازی صحیح پرداخت و دانشجومعلمان در اجرای این برنامه باید فن شخصیت پروری را به خوبی آموزش ببینند.

وی افزود: غرب دارای الگو‌های خیالی و ساختگی است و ما در برابر این الگو‌های ساختگی از الگو‌های واقعی و حقیقی برخوردار هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با بیان این که شهدا باید به عنوان بهترین الگو به نسل آینده معرفی شوند ادامه داد: باید با الگو سازی درست از شهدا این نماد‌ها را باید به مردم معرفی کنیم.

صدیقی افزود: مسئله کنگره شهدا اگر به درستی اتفاق بیفتد می‌تواند باعث تحول و رشد در نظام آموزش و پرورش و همچنین باعث هویت سازی و ایجاد سبک زندگی درست شود.

سجاد صدیقی در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته مسئولین کنگره شهدای دانشجومعلم چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: کنگره شهدای دانشجومعلم نیازمند جدیت و همکاری بیشتر برای بهتر اجرا شدن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها