مسئول پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی خبر داد؛

افتتاح موزه شهدای دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی

«حیدری» از افتتاح موزه شهدا در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی، با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ - 14August 2021

موزه و یادمان شهدای فرهنگیان استان در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید«مجتبی حیدری» رییس دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک، اظهار داشت: در راستای برگزاری کنگره شهدای دانشجو معلم استان مرکزی، در نظر داریم تا اجلاسیه‌های متعددی را در شهرستان‌های مختلف، به یاد شهدای دانشجو معلم آن شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: به پاس رشادت‌های دلیرمردان جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، موزه شهدا را در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی، با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و با جمع‌آوری آثار شهدا از پردیس‌های مختلف دانشگاه فرهنگیان، در سال جاری افتتاح خواهیم کرد و همچنین یادمان شهدای گمنام را نیز به‌زودی در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان به بهره‌برداری خواهیم رساند.

مسئول پردیس‌های دانشگاه فرهنگان استان مرکزی گفت: از آن‌جایی که شروع پذیرش و مصاحبه ورودی‌های جدید دانشگاه فرهنگیان در ایام ماه محرم‌الحرام خواهد بود، با آغاز این روند موکب محرمی به یاد شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی برپا خواهد شد و هریک از پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان، این موکب‌ها را به نام یکی از شهدا نامگذاری خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار