پویش «نذر طفل رباب» هیأتی‌ها برای کمک به بی‌آبی‌های اخیر

بنیاد دعبل خزاعی پویش «نذر طفل رباب» را با کمک جامعه ستایشگران و هیأتی‌های کشور برای کمک به بی‌آبی مردم استان‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان راه‌اندازی کرد.
کد خبر: ۴۶۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ - 21July 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، بنیاد دعبل خزاعی پویش «نذر طفل رباب» را با کمک جامعه ستایشگران و هیأتی‌های کشور برای کمک به بی‌آبی مردم استان‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان راه‌اندازی کرد.

در متن فراخوان این پویش آمده است: به برکت نفس گرم روضه‌خوانان، اشک‌های پاک گریه‌کنان، دستان پرمهر کریمان و یکایک مردم ایران و به افسوس تعداد قطرات باران نیامده در صحرای کربلا، مهرریزانی به وسعت دل‌های شیفته حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خواهیم داشت.

پویش «نذر طفل رباب» هیأتی‌ها برای کمک به بی‌آبی‌های اخیر

بنیاد دعبل خزاعی همزمان با حرکت کاروان سیدالشهدا (ع) از مکه به سمت کوفه، در راستای همیاری و کمک‌رسانی به استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان، با دریافت و جمع‌آوری کمک‌های نقدی آحاد مردم، به خصوص جامعه ستایشگری، هیأت‌ها، تشکل‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی به کمک خواهد شتافت.

در این پویش بناست با جذب منابع و یاری جامعه ستایشگران و هیأت‌های کشور که همیشه پیشرو و فعال در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی بوده‌اند، با کمک به روند آب‌رسانی به این مناطق، گرهی از مشکلات مردم این استان‌ها برداشته شود. علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۳۲۸۳۴۲۰۷۴ به نام این بنیاد واریز کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار