رئیس عقیدتی سیاسی ناجا:

با عمل به وصیت شهدا مشکلات جامعه را حل کنیم

حجت‌الاسلام «ادیانی» گفت: بر اساس الگوی شهیدان حرکت کنیم و عمل کردن به توصیه‌های شهدا بسیاری از مشکلات جامعه را حل می‌کند.
کد خبر: ۴۶۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱ - 23July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس عقیدتی سیاسی ناجا امروز در دیدار با خانواده سرداران شهیدان «علی اصغر و جعفر خنکدار»، «مهدی و علی ابراهیمی بشلی» و جانباز سرافراز نخاعی حاج «حسن اکبری» و همسر شهید نیکجو ضمن تبریک عید قربان و عید سعید غدیر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مد ظله العالی در دیدار با ایثارگران اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره به شهدا و خانواده شهدا توجه، عنایت و ارادت ویژه‌ای دارند.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند زمانی که به دیدار خانواده شهدا می‌روید و خدمتشان شرفیاب می‌شوید سلام مرا به این خانواده‌ها ابلاغ کنید.

حجت الاسلام ادیانی گفت: بر اساس الگوی شهیدان حرکت کنیم و عمل کردن به توصیه‌های شهدا بسیاری از مشکلات جامعه را حل می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه حب و مودت خود را نسبت به شهدا و خانواده شهدا بیشتر کنیم، عنوان کرد: شهدا نشانه‌های هدایت و چراغ فروزان بشریت هستند و حضور در بیت شهیدان معنویت و طراوت خاصی به انسان دست می‌دهد.

وی اظهار داشت: واژه شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی ما مفهوم پر ارزش و پر معنا و نشان دهنده یک عمل مهم و از نظر سنجش اعمال در آیات قرآن به بالاترین ارزش معنوی متصور است.

شهدا به ما یاد می‌دهند که چگونه در مقابل فتنه‌های دشمنان ایستادگی کنیم

حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: شهیدان ستارگان هدایت هستند و به ما یاد می‌دهند که چگونه در مقابل فتنه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

وی اذعان داشت: به شما خانواده‌های شهدا باید تبریک گفت که از بیت شهید باشید و این افتخار بزرگی است؛ لذا در ادامه راه شهیدان ثابت قدم باشیم چرا که امروز عزت و شرف ملت ما مدیون شهیدان است.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: جانبازان نخاعی شهیدان زنده هستند و این دلاور مردان هر روز شهید می‌شوند لذا مطمئن باشید خدای بزرگ بهره‌ای به شما می‌دهد که بیشترین ارزش معنوی را دارد.

وی افزود: زحمات همسران جانبازان نخاعی نوعی جهاد و ایثار است و باید به این بانوان فداکار و صبور آفرین گفت.

حجت الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و امور ایثارگران مازندران نیز گفت: دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران با محوریت طرح سپاس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به قوت خود باقی است.

حجت الاسلام یوسف‌پور افزود: عزیزانی که برای حفط میهن و ایجاد امنیت برای کشور عزیز ایران جان و جسم خود را تقدیم کردند همیشه باید تکریم شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها