دوره تابستانی آموزش قرآن در لبنان آغاز شد

آستان مقدس امام حسین (ع) شعبه لبنان دوره آموزش قرآن کریم را همزمان با تعطیلات تابستانی برای آموزش به دانش آموزان آغاز کرد.
کد خبر: ۴۶۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ - 24July 2021

دوره تابستانی آموزش قرآن در لبنان آغاز شد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، مرکز بین‌المللی تبلیغات قرآنی در دارالقرآن کریم متعلق به حرم مطهر حسینی، توسط نیرو‌های خود در شعبه لبنان پروژه دوره‌های قرآنی سالانه را همزمان با تعطیلات تابستانی آغاز کرد.

«سید علی ابوالحسن» مسئول شعبه لبنان گفت: برای هشتمین سال متوالی، کادر شعبه دارالقرآن کریم در لبنان پروژه سالیانه ویژه برگزاری دوره‌های قرآنی را همزمان با تعطیلات تابستانی به راه انداخت. این دوره‌ها ویژه دانش آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه و دبیرستان است.

ابوالحسن افزود: مکان‌های برگزاری این دوره‌ها در ۱۵ شهر و روستای مناطق جنوب لبنان در نظر گرفته شده است. بیش از یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در دوره‌های قرآنی امسال شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: کمیته برگزارکننده این پروژه سن شرکت کنندگان را شش تا ۱۶ سال اعلام کرده است. این دوره‌ها با نظارت شعبه لبنان دارالقرآن و بخش تخصصی معارف قرآنی و مذهبی برگزار می‌شود.

ابوالحسن گفت: این دوره شامل تدریس مواد درسی احکام تلاوت و تجوید، حفظ قرآن کریم به همراه شرح ساده تعدادی از سوره‌های قرآن، فقه، اخلاق، دروس عقاید است که با روش ساده که متناسب با ذهنیت رده‌های سنی شرکت کننده است، آموزش داده می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار