نشست هماهنگی یادواره شهدای مرصاد برگزار شد

نشست شورای معاونین بنیاد کرمانشاه به منظور چگونگی برگزاری یادواره شهدای مرصاد با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵ - 22July 2021

نشست هماهنگی یادواره شهدای مرصاد برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام هادی عسگری در نشست شورای معاونین که به منظور هماهنگی برگزاری یادواره شهدای مرصاد و جشن غدیر و ارائه گزارش ارزیابی عملکرد بخش‌های مختلف بنیاد استان کرمانشاه برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ایام فرخنده عید قربان و غدیر اظهار داشت: غدیرخم یک روز نیست غدیر بلکه یک سال است و همانطوری که پیامبر اکرم (ص) اختصاص به کل عالم داشته و برای پایه گذاری مکارم اخلاقی مبعوث شده است ولایت و غدیر هم در استمرار همان بعثت و استمرار شریعت پیامبر اسلام (ص) است.

وی افزود: غدیر تداوم بخش راه نبی مکرم اسلام (ص) در برقراری حکومت عدل اسلامی است و اگر غدیر نباشد ادامه مسیر پیامبر (ص) با مشکل مواجه شده و تلاش ایشان ابتر خواهد ماند. جایگاه و اهمیت غدیر به اندازه بعثت پیامبر (ص) است چرا که مسیر ولایت ان‌شاءالله به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) خواهد انجامید و این همان خط اولی الامر است.

مدیرکل بنیاد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تمسک جستن به اخلاق، گفتار، رفتار و بینش امیرالمؤمنین علی (ع) به معنای ادامه راه ولایت است افزود: مهمترین پیام ولایت‌مداری مدیریت صحیح جامعه و رسیدن به اهداف متعالی است.

حجت‌الاسلام عسگری در پایان تصریح کرد: نتیجه پیروی از سیره زندگی و بینش متعالی حضرت علی (ع) و ائمه معصومین (ع) رشد و بالندگی و رسیدن به کمال انسانی و اسلامی است که ما این کمال و ولایت‌مداری را در امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری به خوبی شاهدیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها