ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه نخستین دوره جایزه جهانی ۱۱۴

معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت از ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه نخستین دوره جایزه جهانی ۱۱۴ خبر داد و گفت: از میان آثار و گزارش‌های رسیده از سرتاسر جهان، بیش از ۲۰ اثر و فعالیت وارد مرحله نهایی داوری شده‌اند.
کد خبر: ۴۶۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ - 24July 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمدجواد زارعان» معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت (علیهم‌السلام) درباره برگزاری جایزه جهانی ۱۱۴ اظهار داشت: نخستین دوره این جایزه، توسط مجمع جهانی اهل‌بیت (علیهم‌السلام) برگزار خواهد شد که به انتخاب برترین مبلغان، آثار و فعالیت‌های قرآنی پیروان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) در سراسر جهان اختصاص دارد.

وی از ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه نخستین جایزه جهانی ۱۱۴ خبر داد و تصریح کرد: بیش از ۱۳۰ شرکت‌کننده در بخش‌های تولید، توزیع و فعالیت‌های تبلیغی _ ترویجی قرآنی از بیش از ۴۰ کشور آثار و گزارش فعالیت‌های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

رئیس شورای سیاستگذاری جایزه جهانی ۱۱۴ افزود: پس از ثبت آثار در دبیرخانه، مرحله نخست داوری و انتخاب آثار انجام شد که در مجموع از میان آثار و گزارش‌های رسیده از سرتاسر جهان، بیش از ۲۰ اثر و فعالیت وارد مرحله نهایی داوری شده‌اند.

حجت‌الاسلام زارعان با اشاره به تنوع شکلی و محتوایی آثار ارسال شده، خاطرنشان کرد: مرحله نهایی داوری به‌زودی انجام می‌شود و داورانی از کشور‌های مختلف جهان این آثار را داوری خواهند کرد و در پایان طی مراسم اختتامیه برگزیدگان این جایزه معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها