با صدور پیامی؛

سردار «کارگر» کسب مدال طلا را به جواد فروغی تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، کسب مدال طلای المپیک توکیو توسط «جواد فروغی» در رشته تیراندازی را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۶۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷ - 25July 2021

سردار «کارگر» کسب مدال طلا را به جواد فروغی تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، کسب مدال طلای المپیک توکیو توسط «جواد فروغی» در رشته تیراندازی را تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

قهرمانی افتخارآمیز آقای جواد فروغی پاسدار رشید اسلام و مدافع فداکار حرم آل الله و عرصه سلامت در آوردگاه جهانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب نخستین مدال طلای المپیک در تاریخ تیراندازی ایران، شور و شعف مضاعفی را در دهه ولایت به ارمغان آورد.

سجده باشکوه بر روی چفیه و شکرگزاری و سلام نظامی این قهرمان مومن و متعهد به مکتب امام خمینی (ره)، آرمان‌های دینی، انقلابی و ملی بر بلندای المپیک باعث غرور، مباهات و مسرت وصف‌ناپذیر ملت شریف ایران اسلامی شد و شعار «ما مقتدریم» را در منظر جهانیان عینیت بخشید.

ضمن تبریک این قهرمانی و حماسه سازی به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی)، ملت شریف ایران و خانواده ایشان و خداقوت به این قهرمان سرافراز، امیدوارم همواره شاهد موفقیت جوانان بصیر و غیرتمند این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی برای اعتلای بیش از پیش نام مقدس ایران اسلامی و تبلور فرهنگ حماسه و ایثار در سپهر جهانی باشیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار