پیام نماینده ولی فقیه در سپاه به مناسبت شهادت «حاج احمد قریشی»

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پیامی شهادت پاسدار سرافراز سپاه اسلام، حاج احمد قریشی را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۶۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ - 26July 2021

نماینده ولی فقیه در سپاه شهادت«قریشی» را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، در پی شهادت پاسدار سرافراز سپاه اسلام حاج سید احمد قریشی، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

خانواده محترم پاسدار رشید سپاه اسلام حاج سید احمد قریشی (زیدعزه)

سلام‌ علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

شهید عزیز سفرکرده، پس‌از سال‌ها مجاهدت در جنگ تحمیلی و حضور در جبهه پر افتخار دفاع از حریم اهل‌ بیت (علیهم‌السلام) به آرزوی خود نائل آمد و عروج ملکوتی را بر قامت رعنای خویش آراسته و دور از باور هم‌رزمان و همسنگران پرواز ابدیت را آغاز نمود.

بی‌شک یاد رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و دلاوری‌های این رزمنده جانباز هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم آل‌الله در قلوب و اذهان دوستان، مردم گرانقدر استان البرز و علاقه‌مندان به ایشان جاودانه خواهد ماند و همانند راه پررهروی پدر، برادر و چهار پسرعموی شهیدشان، قطعا در محضر خدای مهربان مصداق بی‌بدیل آیه شریفه «و من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضى نحبه و منهم من ینتظر» خواهد شد.

اینجانب شهادت این مجاهد و مدافع سرافراز را به محضر حضرت بقیةالله‌الاعظم (ارواحناله الفداه)، فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و بیت مکرم آن شهید تبریک و تسلیت عرض نموده و برای سایر بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌نمایم.

عبدالله حاجی‌صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار