جانباز «سید احمد قریشی» به همرزمان شهیدش پیوست

«سید احمد قریشی» جانباز دفاع مقدس و از فرماندهان لشکر فاطمیون به فیض شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۴۶۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴ - 24July 2021

جانباز «سید احمد قریشی» به هم‌رزمان شهیدش پیوستبه‌ گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، «سید احمد قریشی» از فرماندهان لشکر فاطمیون (مدافعان حرم در سوریه) و یکی دیگر از اعضای خانواده شهیدان قریشی که در طول هشت سال دفاع مقدس شش شهید را تقدیم این نظام و انقلاب کردند، به فیض شهادت نائل آمد.

وی که از جانبازان دوران دفاع مقدس بود و حدود سه سال در راه دفاع از حرم مبارزه کرد، به دلیل جراحات ناشی از جنگ ‌تحمیلی، در سوریه بدحال و به بیمارستان بقیه‌الله الاعظم تهران منتقل شد و در همان بیمارستان به یاران شهیدش پیوست.

سید احمد قریشی اهل روستای برغان از توابع شهرستان کرج، فرزند شهید سید کمال قریشی، برادر شهید سید محمود قریشی و پسرعموی چهار برادر شهیدان قریشی، از فرماندهان سابق ستاد بسیج کرج و از مسئولان سابق سپاه تهران بود و در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و با دشمن بعثی جنگید.

پیکر این شهید والامقام فردا یکشنبه سوم مرداد ساعت 9:30 از میدان شهدای کرج به سمت امامزاده محمد (ع) به صورت خودرویی تشییع و در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع)، در جوار پدر و برادر شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار