فرمانده سپاه لارستان:

فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ حق طلبی است و باید گسترش یابد

فرمانده سپاه لارستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ حق طلبی است و باید این فرهنگ را اشاعه و گسترش داد.
کد خبر: ۴۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ - 21May 2015

فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ حق طلبی است و باید گسترش یابد

به گزارش دفاع پرس از فارس، پاسدار امیر جاهدی در نشست خبری اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سوم خرداد، آزادسازی خرمشهر را بزرگترین حماسههای تاریخ معاصر ایران و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: این حماسه، به نماد افتخار، اراده و ایمان مردمی تبدیل شده است.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را فرهنگ حق طلبی دانست و تصریح کرد: باید این فرهنگ را اشاعه و گسترش داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، مراسم جشن و تجلیل از خانوادههای معظم شهدا با محوریت شهدای آزادسازی خرمشهر در میدان امام خمینی(ره) شهر لار، بزرگداشت سالروز سوم خرداد در حسینیه سیدالشهدا(ع) توسط بسیجیان حوزه شهدا، بزرگداشت شهدای آزادسازی خرمشهر قهرمان به همت بسیج دانشجویی، جشن سرود آئینهای انقلابی، برگزاری نشستهای سیاسی در سطح لارستان، برگزاری کارگاه نقاشی کودکان در میدان اصلی شهر لار، فضاسازی شهری توسط ارگانهای مختلف در شهرستان لارستان را از مهمترین برنامه های بزرگداشت سالروز آزادی خرمشهر در این شهرستان عنوان کرد.

جاهدی افزود: مراسم بزرگداشت شهید نصیری لاری، به عنوان نماینده شهید مردم لارستان در مجلس و از یاران شجاع دکتر شهید بهشتی را در 18 تیرماه برگزار می کنیم.

وی با بیان اینکه نرمافزار ویژه شهدای لارستان در حال تولید است، تصریح کرد: این نرمافزار که قابلیت نصب بر روی گوشیهای هوشمند را دارد شامل وصیتنامه، تصاویر و زندگینامه شهدای لارستان است و هدف از تهیه این نرمافزار انتقال مفهوم جهاد و شهادت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها