شهید تبلیغات در عملیات عاشورای ۳ + تصاویر

شهید سید احمد قریشی مسوول تبلیغات لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) بود که در عملیات عاشورای ۳ نیز حضور داشت.
کد خبر: ۴۶۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۶ - 30July 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سید احمد قریشی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و از فرماندهان جبهه مقاومت روز گذشته در سوریه به همرزمان شهیدش پیوست.

وی که از جانبازان دوران دفاع مقدس بود، طی سال‌های متمادی در راه دفاع از حرم مبارزه کرد و از فرماندهان لشکر فاطمیون محسوب می‌شد که به دلیل جراحات ناشی از جنگ تحمیلی، به یاران شهیدش پیوست. از همین‌رو در روز‌های گذشته تصاویری از وی در کنار حاج قاسم سلیمانی در سوریه منتشر شده است.

سید احمد قریشی اهل روستای برغان از توابع شهرستان کرج، فرزند شهید سید کمال قریشی، برادر شهید سید محمود قریشی و پسرعموی چهار برادر شهیدان قریشی بود.

او از فرماندهان سابق ستاد بسیج کرج و از مسئولان سابق سپاه تهران بود که مسوولیت تبلیغات لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) را برعهده داشت و در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و با دشمن بعثی جنگید. او در عملیات‌های عاشورای ۳ و والفجر ۸ حضور داشت.

تصاویر پیش رو مربوط به عملیات عاشورای ۳ در مردادماه سال ۱۳۶۷ است که فرد داخل تصویر احمد قریشی است.

وی آن ایام مسوول تبلیغات تیپ سیدالشهدا (ع) بود که ماشین لندکروز آبی داشت و شهید رضا قنبری که مداح اهل بیت (ع) بود با سید احمد همکاری می‌کرد.

تصاویر فراوان و با کیفیتی از عملیات عاشورای ۳ به جا مانده که بسیاری از شهدای لشکر ۱۰ در آن حضور دارند و سند‌های به جامانده رزم لشکر ۱۰ محسوب می‌شوند که به همت سید احمد قریشی به ثبت رسیده‌اند.

شهید تبیلغات در عملیات عاشورای ۳+ تصاویر

شهید تبیلغات در عملیات عاشورای ۳+ تصاویر

شهید تبیلغات در عملیات عاشورای ۳+ تصاویر

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها