مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

استفاده از فرهنگ غنی دفاع مقدس راهکار عبور از بحران‌هاست

سرهنگ «‌مرادحاجتی» با اشاره به اینکه وحدت، ایثار، تدبیر و ولایت پذیری، ارکان اصلی فرهنگ دفاع مقدس هستند،گفت: تجربه نشان داده در بحران‌ها باید از فرهنگ غنی، جهادی و عملیاتی دفاع مقدس الهام بگیریم که به بن بست نخوریم.
کد خبر: ۴۶۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ - 27July 2021

استفاده از فرهنگ غنی دفاع مقدس راهکار عبور از بحران هاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در بیمارستان رازی اهواز از کادر درمان این بیمارستان که در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، تقدیر کرد.

وی در ابتدای این مراسم با اشاره به مصوبات جلسه قرارگاه استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: قبل از حضور در میان کادر درمان و تجلیل از این عزیزان، در جلسه استانداری خوزستان عرض کردم که باید به صورت راهبردی و جهادی به مقابله با این ویروس برویم.

سرهنگ حاجتی افزود: همه ظرفیت های بزرگ استان باید نسبت به سلامت مردم حساس و متعهد باشند و هر دستگاه باید در وهله اول و به صورت همزمان نسبت به انجام واکسیناسیون پرسنل خود و آحاد جامعه قدم بردارد که وارد پیک خطرناک جدید ویروس نشویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان عنوان کرد: تجربه نشان داده در بحران ها باید از فرهنگ غنی، جهادی و عملیاتی دفاع مقدس الهام بگیریم که به بن بست نخوریم.

وی با اشاره به اینکه وحدت، ایثار، تدبیر و ولایت پذیری، ارکان اصلی فرهنگ دفاع مقدس اند، بیان داشت: هر جا به این ارکان رجوع کردیم موفق بودیم. نمونه بارز این رفتار را در سیل خوزستان دیدیم که دریایی از آب های خروشان نتوانستند اراده و همت مردم را جابه جا کنند.

در این مراسم ارزشی که به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم برگزار شد از کادر درمان بیمارستان رازی اهواز که مرکز اصلی خدمات دهی به بیماران کرونایی است با تقدیم شاخه‌های گل تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار