رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

غدیر استمرار نفی حکومت طاغوت است/ خطبه غدیر خم باید در دروس آموزشی ناجا آورده شود

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه غدیر، استمرار نفی حکومت طاغوت است، گفت: سند ولایت امیرالمؤمنین (ع) خطبه غدیر خم است و باید با همکاری معاونت تربیت و آموزش ناجا و عقیدتی سیاسی در دروس دوره‌های آموزشی ناجا گنجانده شود.
کد خبر: ۴۶۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ - 27July 2021

غدیر استمرار نفی حکومت طاغوت است/ خطبه غدیر خم باید در دروس آموزشی ناجا آورده شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در مراسمی که به منظور تقدیر و تکریم از سادات معاونت تربیت و آموزش ناجا، آموزشگاه‌های علمی تخصصی و مراکز آموزش عمومی به صورت ویدئو کنفرانسی در سالن اجتماعات جوادالائمه (ع) معاونت تربیت و آموزش ناجا برگزار شد ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: همانطوری که دین، به کمال رساندن بشر را برعهده دارد اگر با یک حاکم و امام عادل همراه نباشد قطعاً توان اداره بشر را نخواهد داشت یعنی دین که عبارت از یک سری بایدها و نبایدها است بدون اداره صحیح قادر نیست بشر را به سعادت دنیا و آخرت برساند که این مهم بدون امامت و ولایت اتفاق نخواهد افتاد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد: غدیر، استمرار نفی حکومت طاغوت است؛ چیزی که در غدیر خم اتفاق افتاد ولایت حضرت علی (ع) بود. سند ولایت امیرالمؤمنین (ع) خطبه غدیر خم است که با همکاری معاونت تربیت و آموزش ناجا و عقیدتی سیاسی باید در دروس دوره‌های آموزشی گنجانده شود.

در پایان مراسم که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد به طور همزمان در معاونت تربیت و آموزش ناجا و مراکز آموزش عمومی از سادات مجموعه آموزش ناجا توسط رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا و معاون تربیت و آموزش ناجا تقدیر و تکریم به عمل آمد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار