کارشناس حوزه رسانه:

پروتکل‌های بهداشتی در هیئت‌های عزاداری رعایت می‌شود

گودرزی گفت: هیئت‌های مذهبی بیشتر از هر جای دیگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.
کد خبر: ۴۶۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰ - 27July 2021

پروتکل‌های بهداشتی در هیئت‌های عزاداری رعایت می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علی محمدی گودرزی» کارشناس حوزه رسانه در گفت‌وگویی با تصریح بر اینکه رسانه‌های بیگانه از ابتدای انقلاب اسلامی همواره علیه ارزش‌های دینی فعالیت کرده‌اند و با تاکتیک‌های مختلف رسانه‌ای مذهب را زیر سؤال برده اند، اظهار داشت: در چند سال اخیر، بعد از توجه مردم به پیاده روی اربعین، شاهد هجمه گسترده تری از سوی رسانه‌های بیگانه و معاند علیه ارزش‌های دینی هستیم.

وی از شیوه‌های مختلف رسانه‌های معاند در خصوص اربعین گفت و بیان کرد: در یک دوره‌ای با یادآوری جنگ ایران و عراق، حضور ایرانیان در این کشور به بهانه اربعین را زیر سؤال می‌بردند. در حقیقت آن‌ها تلاش داشتند بین ایران و عراق یک تقابلی ایجاد کنند تا مردم را از حضور در مراسم اربعین باز دارند.

 کارشناس حوزه رسانه از رویکرد تخریبی بیش از ۴۲ ساله رسانه‌های معاند علیه عزاداری‌های ماه محرم گفت و اظهار کرد: در یک دوره نذری‌های ماه محرم را بهانه قرار می‌دادند و در یک دوره دیگر، ماه محرم را سبب بی نظمی و افزایش زباله در سطح شهر معرفی می‌کردند.

وی افزود: در چند سال گذشته که پیاده روی اربعین سبب قدرت بیشتر مذهب شیعه و مسلمانان شده است، رسانه‌های بیگانه و معاند آن سوی آب‌ها تلاش بیشتری برای تخریب علیه باور‌های مردم کرده‌اند. در دو سال گذشته که کرونا در جهان شیوع پیدا کرده است، این بیماری را نیز به بهانه‌های خود اضافه کرده‌اند و حضور مردم در عزاداری‌ها را سبب شیوع کرونا عنوان کردند.

گودرزی با اشاره به هجمه‌هایی که سال گذشته در ماه محرم علیه هیئت‌ها و عذارداری‌های ماه محرم صورت گرفت، عنوان کرد: هیئت‌های مذهبی بیشتر از هر جای دیگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند. در این هیئت‌ها همه افراد اعم از متولیان مراسم و مردم عادی، بنا بر دستورات شرعی که سلامتی جامعه حق الناس محسوب می‌شود، در رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند.

 کارشناس حوزه رسانه از تلاش رسانه‌های معاند حتی قبل از آغاز ماه محرم برای تخریب عزاداری‌های شیعیان گفت و بیان کرد: رسانه‌های دشمن سعی دارند نشان دهند اگر بیماری کرونا شدت پیدا کرده است، به دلیل حضور مردم در مراسمات مذهبی است.

منبع: رادیو گفت‌وگو

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها