سردار سنایی‌راد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهید صیاد شیرازی نقش مؤثری در مهار غائله منافقین داشت

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: شهید صیاد شیرازی یکی از فرماندهان محوری و از عوامل اصلی پایان بخشیدن به غائله منافقین بود.
کد خبر: ۴۶۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۶ - 28July 2021

شهید صیاد شیرازی اصل مقابله با نفوذ منافقین در عملیات مرصاد بود / شهید صیاد شیرازی و هوانیروز خسارت سنگینی به منافقین وارد کردندسردار «رسول سنایی‌راد» معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره نقش سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» در عملیات مرصاد اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی یکی از فرماندهان محوری در مقابله با نفوذ منافقین و از عوامل اصلی پایان بخشیدن به این غائله بود.

وی ادامه داد: پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران، منافقین دچار بحران تحلیل شدند و تصور می‌کردند که نظام در شرایط سختی به سر می‌برد و به ناچار قطعنامه را پذیرفته است.

سردار سنایی‌راد با بیان اینکه حمایت رژیم بعثی و آمریکایی‌ها، منافقین را دچار توهم کرده بود، افزود: منافقین عوامل خود را از خارج و داخل فراخوان و به آن‌ها آموزش دادند و براساس یک برآورد هالیوودی، نقطه‌ای را انتخاب کردند و تصورشان این بود که می‌توانند با یک عملیات برق‌آسا سه روزه به تهران برسند.

وی با بیان اینکه منافقین جنایت‌های زیادی را مرتکب شدند، یادآور شد: شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد با استفاده بهینه‌ از هوانیروز، خسارت‌های سنگینی به منافقین وارد کرد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خاطرنشان کرد: به همت رزمندگان اسلام و نیرو‌های مردمی، منافقین به هیچ‌یک از اهداف خود نرسیدند و در عملیات مرصاد شکست‌ سنگینی را متحمل شدند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها