فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت علی اکبر (ع):

سایت راداری «سوباشی» موجب شکست‌های راهبردی دشمنان شد

سرهنگ «صادقیان» گفت: حماسه‌سازی‌های رزمندگان در سایت راداری «سوباشی» که موجب شکست‌های راهبردی دشمنان شد، به وضوح نشان از مجاهدت و جانفشانی‌های رزمندگان در دفاع مقدس دارد.
کد خبر: ۴۶۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ - 27July 2021

سایت راداری «سوباشی» موجب شکست‌های راهبردی دشمنان شدبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ «محمد صادقیان» فرمانده مرکز پدافند هوایی حضرت علی اکبر (ع) و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی، ظهر امروز (سه‌شنبه) در آیین گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و گرامیداشت شهدای والامقام سایت راداری «سوباشی»، اظهار داشت: مرکز پدافند هوایی حضرت علی اکبر (ع) اراک مهد پرورش و تربیت جوانان ولایتمدار و متخصص است که با الگوگیری و تأسی از شهدای والامقام، آماده هرگونه مجاهدت و جانفشانی برای دفاع از حریم ایران اسلامی هستند.

وی افزود: اقدامات خوب و ارزنده پدافند هوایی در راستای خودکفایی و بومی‌سازی سامانه‌ها موجب اقتدار و صلابت بسیار بالای این نیروی خدمتگذار شده و امروز با تکیه بر دانش و فناورزی روز دنیا، با اقتدار در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد.

فرمانده مرکز پدافند هوایی حضرت علی اکبر (ع) گفت: حراست از آسمان مقدس ایران اسلامی از افتخارات پدافند هوایی است و ارزش و اهمیت فعالیت رزمندگان پدافند هوایی در امنیت کشور بسیار بالاست؛ چراکه امنیت زیرساخت هرگونه پیشرفت و پدافند هوایی خط مقدم ایجاد امنیت در کشور است.

وی بیان کرد: خوشبختانه به برکت تفکر انقلاب اسلامی نیرو‌های مسلح کشور از همدلی و وحدت خوبی برخوردار هستند و این مسئله موجب یأس و ناامیدی دشمنان برای رسیدن به اهداف شومشان شده و دلگرمی مردم و دوستداران انقلاب را به همراه دارد.

صادقیان ادامه داد: رزمندگان پدافند هوایی با تکیه بر قدرت خداوند و اطاعت از ولایت، ولایتمداری، وحدت کلمه موجب سربلندی و عظمت ایران اسلامی می‌شوند و با تلاش‌های شبانه‌روزی، مجاهدت و ذکاوت کلیه تحرکات را به شکل کامل رصد می‌کنند و اجازه هیچ‌گونه تهدیدات احتمالی به متجاوزین را نخواهند داد.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های مقابله با دشمنان سایت راداری سوباشی بود و پنجم مرداد سال ۶۷ سالروز تجاوز دشمنان به سایت راداری سوباشی است که موجب شهادت ۱۹ تن از رزمندگان و دلاورمردان شد که یادآور حماسه‌های بزرگ آن‌هاست.

فرمانده مرکز پدافند هوایی حضرت علی اکبر (ع) خاطرنشان کرد: حماسه‌سازی‌های رزمندگان در سایت راداری «سوباشی» که موجب شکست‌های راهبردی دشمنان شد، به وضوح نشان از مجاهدت و جانفشانی‌های رزمندگان در دفاع مقدس دارد و امروز وظیفه داریم این حماسه‌های بزرگ را برای نسل جوان به‌خوبی تبیین کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار