پیامبر اکرم(ص) فرمودند:

حسین(ع) از من و من از حسینم

عالی‌ترین، صمیمی‌ترین و گویاترین رابطه معنوی و ملکوتی بین پیامبر و امام حسین(ع) را می‌توان در این جمله رسول گرامی اسلام(ص) خواند که فرمودند: "حسین از من و من از حسینم".
کد خبر: ۴۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ - 22May 2015

حسین(ع) از من و من از حسینم

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، سلمان فارسی میگوید: دیدم که رسول خدا(ص) حسین(ع) را بر زانوی  خویش نهاده او را میبوسید و میفرمود: تو بزرگوار و پسر بزرگوار و پدر بزرگوارانی، تو امام و پسر امام و پدر امامان هستی، تو حجت خدا و پسر حجت خدا و پدر حجتهای خدایی که نه نفرند و خاتم ایشان، قائم ایشان (امام زمان "عج ") است.

انس بن مالک روایت میکند: بارها رسول گرامی حسن(ع) و حسین(ع) را به سینه میفشرد و حسن و حسین را میبویید و میبوسید. ابوهریره که از مزدوران معاویه و از دشمنان خاندان امامت است، در عین حال اعتراف میکند که : "رسول اکرم را دیدم که حسن و حسین را بر شانههای خویش نشانده بود و به سوی ما میآمد، وقتی به ما رسید فرمود هر کس این دو فرزندم را دوست بدارد مرا دوست داشته و هر که با آنان دشمنی ورزد با من دشمنی نموده است.

عالیترین، صمیمیترین و گویاترین رابطه معنوی و ملکوتی بین پیامبر و حسین را میتوان در این جمله رسول گرامی اسلام(ص) خواند که فرمودند: "حسین از من و من از حسینم".

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار