مجتهدزاده:

سازمان‌های مردم‌نهاد خط مقدم بازو‌های اجرایی در ترویج مولفه‌های ایثار و جهاد هستند

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند به عنوان بازو‌های اجرایی موثر در پیشبرد اهداف سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس بخصوص در حوزه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و ترویج مولفه‌های ایثار و مجاهدت در جامعه بسیار موثر عمل کنند.
کد خبر: ۴۶۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ - 28July 2021

مجتهدزاده: سازمان‌های مردم نهاد خط مقدم بازو‌های اجرایی در ترویج مولفه‌های ایثار و مجاهدت هستندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست بررسی تعامل سازنده با سازمان‌های مردم نهاد با حضور مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، مریم شادی مدیر پژوهش سازمان و تعدادی از مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد خط مقدم تشکیل شد.

مجتهدزاده در این نشست ضمن تاکید بر لزوم گسترش همکاری‎های سازنده با سازمان‌های مردم‌نهاد بر اهمیت نقش این سازمان‌ها در پیشبرد اهداف و سیاست‌های سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در عرصه جهاد و دفاع مقدس تاکید کرد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس تصریح کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند به عنوان بازو‌های اجرایی موثر در پیشبرد اهداف سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس بخصوص در حوزه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و ترویج مولفه‌های ایثار و مجاهدت در جامعه بسیار موثر عمل کنند.

در پایان مجتهدزاده ضمن تاکید بر لزوم تعمیق همکار‌های این سازمان و سازمان‌های مردم‌نهاد از برپایی اولین نشست مشترک سازمان‌های مردم‌نهاد عرصه جهاد و دفاع مقدس در سراسر کشور خبر داد و بر توسعه مشارکت هر چه بیشتر سازمان‌های مردم‌نهاد در این نشست ملی تاکید کرد.

در این نشست، فعالین سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه مقاومت نیز بر شیوه‌های اجرایی ساختن همکاری‌های مشترک میان سازمان‌های مردم‌نهاد و سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس تاکید و برنامه‌های مدونی را در این زمینه ارائه و آمادگی خود را برای ایجاد فضای همکاری لازم با سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس اعلام کردند.

اولین نشست سازمان‌های مردم‌نهاد عرصه جهاد و دفاع مقدس در اواخر مرداد در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها