مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:

داشتن تواضع لازمه خدمت به ایثارگران است

«رستمیان» رفتار ایثارگرانه، خوش‌خلقی و تواضع را لازمه خدمت به ایثارگران دانست و گفت: ابتدا باید رفتار و عمل خود را به ایثار مزین کنیم، سپس در میدان خدمت به ایثارگران قدم بگذاریم.
کد خبر: ۴۶۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ - 28July 2021

تواضع و رفتار ایثارگرانه، لازمه خدمت به ایثارگران استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز صبح امروز در جلسه کمیته موارد خاص بنیاد شهید این استان، رفتار ایثارگرانه، خوش‌خلقی و تواضع را لازمه خدمت به ایثارگران دانست و اظهار داشت: امروز همه‌ ما باید در ابتدا رفتار و عمل خود را به ایثار مزین کنیم و رفتار ایثارگرانه را ترویج دهیم و سپس در میدان خدمت به ایثارگران قدم بگذاریم.

وی تکریم و رضایتمندی ایثارگران را مهم‌ترین هدف بنیاد شهید دانست و با تأکید بر ضرورت توجه به این موضوع گفت: این مهم محقق نخواهد شد مگر با روحیه ایثارگرانه و جهادی. خدمت در بنیاد شهید در رأس تمامی خدماتی است که نظام جمهوری اسلامی به مردم ارائه می‌دهد. خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توشه آخرتی است که موجبات خیر و برکت را در زندگی فرد فراهم می‌آورد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بر ضرورت حفظ شأن ایثارگران تأکید کرد و بیان داشت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران به‌عنوان ولی‌نعمتان جامعه اسلامی باید خدمتی شایسته و همراه با حفظ عزت و کرامت آن‌ها باشد. ما هرچه داریم متعلق به ایثارگران است و تا ابد شرمنده آنان هستیم بنابراین باید تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات آن‌ها بکار گیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار